جوادی اعلام کرد:‌
دریافت کاغذ ناشران از سامانه توزیع، فردا


معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ناشران برای دریافت کاغذ مورد نیاز خود از فردا، چهارشنبه ۲۳ آبان‌ماه، فقط به سامانه توزیع مراجعه کنند


معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ناشران برای دریافت کاغذ مورد نیاز خود از فردا، چهارشنبه ۲۳ آبان‌ماه، فقط به سامانه توزیع مراجعه کنند .

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اعلام این خبر افزود: تمهیدات لازم برای تامین کاغذ ناشران فراهم شده است و نگرانی در این زمینه وجود ندارد. ناشرانی که درخواست کاغذ دارند می‌توانند با مراجعه به سامانه توزیع کاغذ به نشانی paperds.ir درخواست خود را ثبت کنند .

جوادی ادامه داد: درخواست‌ها پس از بررسی و ارزیابی عملکرد ناشران در دو سال گذشته محقق می شود. کاغذهایی که از طریق سامانه توزیع در اختیار ناشران قرار می‌گیرد براساس قیمت تمام شده مورد تأیید سازمان حمایت و کارگروه ساماندهی کاغذ است .

معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با قدردانی از همکاری مناسب واردکنندگان کاغذ تأکید کرد: چنانچه سایر واردکنندگان کاغذ دولتی خود را براساس مصوبات در اختیار شبکه توزیع قرار دهند، مشکل تعزیراتی متوجه آنها نخواهد شد .

وی در پایان گفت: حل مشکل کاغذ در شرایط فعلی در گرو همکاری ناشران و مصرف‌کنندگان و نیز واردکنندگان کاغذ با سیستم توزیع است .



منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۲ آبان


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: