قابلیت های جدید در سیستم فلکسوی کداک


اخبار چاپ: كداك ضمیمه جدیدی را به سیستم فلكسو گرافیك ان اكس دیجیتال خود اضافه كرده است كه برای انتقال صاف‌تر و غلیظ‌‌تر جوهر به كاغذ طراحی شده است. كاربرد این محصول بر روی كل تصویر به پرینتر این امكان را می‌دهد كه پلیت‌هایی را تولید كند كه كیفیت چاپ را در كل طیف رنگ‌ها بهبود می‌بخشد و دسترسی به همه طیف‌های رنگی را امكان‌پذیر می‌سازد.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از لیبل اند نرو وب، كداك می‌گوید بهبودهای به دست آمده در انتقال جوهر، باعث ارتقا در كیفیت چاپ و همچنین كارآمدی تولید می شود و ضمنا به چاپگرهای فلكسوی سازنده پلیت این امكان را می‌دهد كه قسمت‌هایی را كه رنگ‌های ساده (یا سالید) دارند را راحت‌تر با قسمت‌هایی كه رنگ سایه‌ای دارند بر روی یك پلیت با هم بیامیزند.
در این میان «شلوتهائر»، مدیر بازار جهانی كداك در زمینه پلیت‌های فلكسو، می گوید: "كوشش‌های فراوان در بازار بسته‌بندی انعطاف‌پذیر نتایج فوق‌العاده‌ای به بار آورده است. مشتریان از ظاهر شبیه به گراوور قسمت‌هایی كه رنگ یكپارچه دارند، خوشحالند و در عین حال از این كه می‌توانند از غلظت بیشتر رنگ لذت ببرند و باز هم جزئیات سایه روشن رنگ را به بهترین نحو داشته‌باشند، متحیرند."
او افزود :"به گفته یکی از مشتری ها به نظر می‌رسد كه شاهد بزرگ‌ترین گام مثبت ده سال اخیر در حوزه چاپ رولی عریض فلكسو بوده‌ایم."

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ جمعه ۲۲ آبان
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ بيست و دوم آبانکلیدها : فلکسو کداک گراوور


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: