استاد بیژن درویش در مراسم نکوداشت:
فقط برای کشورم کار کرده ام


اخبار چاپ: مهندس درویش در مراسم بزرگداشتی که از سوی انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ برگزار شده بود گفت : رشته چاپ در سال های گذشته به طریق استاد و شاگردی آموزش داده می شد و برخی از استادان حاضر نبودند تمام تجربیات خود را در اختیار شاگردان بگذارند. لذا کمبود دانش فنی و آکادمیک، به انگیزه ای برای پیشگام شدن من در این عرصه تبدیل شد.

به گزارش اخبار چاپ، وی افزود: فارغ التحصیلان چاپ در بخش های مختلف این صنعت اعم از آموزش تا کار حرفه ای فعالند و من به آینده صنعت چاپ بسیار امیدوارم.
وی در پایان ضمن تشکر از مدیر کل دفتر امور چاپ و انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ گفت: وقتی قرار شد برای من مراسم بزرگداشت بگیرند، به آقای ذکایی گفتم من نیازی به این بزرگداشت ندارم. چون برای دل خودم و کشورم این کار را کرده ام.
در این مراسم همچنین علی نیکوسخن رییس اتحادیه چاپخانه داران، به ارائه سابقه فعالیت های بیژن درویش در عرصه صنعت چاپ پرداخت.
در پایان این مراسم، نمایندگان مرکز علمی کاربردی شماره 1، چاپخانه دانشگاه پیام نور، چاپخانه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، چاپخانه دولتی، شرکت ایران روتاتیو، اتحادیه چاپخانه داران، اتحادیه لیتوگرافان، اتحادیه صحافان، مجله صنعت چاپ مجله دنیای چاپ، نماینده دبیرخانه دائمی جشنواره صنعت چاپ و نماینده دانشجویان مهندس درویش، لوح های تقدیر و هدایایی را به این پیشکسوت عرصه چاپ اهدا کردند.
مهندس بیژن درویش، متولد 1314، بنیانگذار آموزش آکادمیک چاپ است و تالیف کتاب های موادشناسی، تاریخ سیلک، حساب فنی، روش های تولید و فرم های حروفی و چاپی را در کارنامه خود دارد.
مراسم نکوداشت استاد بیژن درویش و دومین همایش فارغ التحصیلان صنعت چاپ، به همت انجمن حمایت از توسعه صنعت چاپ و دبیرخانه دائمی جشنواره صنعت چاپ برگزار شد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ چهارشنبه ۲۰ آبان
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ بيست آبانکلیدها : درویش نکوداشت ذکایی انجمن حمایت توسعه


صادقی

ار اینجا از استاد عزیزم کمال تشکر را درم





نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: