در نشست مشترک مدیر کل ارشاد استان تهران و اعضای هیات مدیره اتحادیه چاپخانه‌داران صورت گرفت
موافقت با استانی شدن فعالیت‌های اتحادیه چاپخانه‌داران


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در دیدار با اعضای هیات مدیره اتحادیه چاپخانه‌داران تهران با تبدیل این اتحادیه به اتحادیه استانی صنعت چاپ تهران موافقت کرد.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در دیدار با اعضای هیات مدیره اتحادیه چاپخانه‌داران تهران با تبدیل این اتحادیه به اتحادیه استانی صنعت چاپ تهران موافقت کرد.

به گزارش اخبار چاپ، دکتر احد جاودانی در این دیدار که با حضور معاون امور فرهنگی و مدیر بخش چاپ این اداره کل در محل اتحادیه چاپخانه‌داران برگزار شد، با اشاره به ضرورت‌ گسترش همکاری‌های بین صنوف مختلف حوزه فرهنگ با این اداره کل و تعامل مناسب میان صنف چاپ و مدیران استانی حوزه فرهنگ، بر هماهنگی میان اتحادیه چاپخانه‌داران با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در زمینه صدور مجوزهای چاپی تاکید کرد.

در این نشست اعضای هیات مدیره اتحادیه چاپخانه‌داران استان تهران با اشاره به محدود ماندن این اتحادیه به شهر تهران و ضرورت توسعه فعالیت‌های صنفی از سوی اتحادیه به کل استان، استانی شدن فعالیت‌های این اتحادیه و شمول فعالیت‌های آن به تمام شهرستان‌های استان تهران را خواستار شدند که با موافقت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همراه شد.

به گفته اعضای اتحادیه بسیاری از فعالیت‌های صنوف حوزه چاپ در حیطه وظایف، برنامه‌ها و نظارت‌های اتحادیه‌ای نیست و این امر باعث نوعی بی‌سامانی در زمینه فعالیت‌های صنفی شده است که با استانی شدن فعالیت‌های اتحادیه این نابسامانی‌ها، سامان‌مند خواهد شد.

ضرورت انجام بازرسی‌های مشترک از دیگر موضوعات مورد توافق میان اتحادیه و مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران بود و مقرر شد دستورالعمل‌های لازم در کمترین زمان با همکاری کمیته مشترک اتحادیه و اداره کل تدوین و اجرایی شود.

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۲ مهر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: