مجمع عمومی تعاونی لیتوگرافان برگزار شد


مجمع عمومی و انتخابات تعاونی لیتوگرافان تهران برگزار شد، در این مجمع هیات مدیره دوره جدید تعاونی با رای اعضا انتخاب شدند.

مجمع عمومی و انتخابات تعاونی لیتوگرافان تهران برگزار شد، در این مجمع هیات مدیره دوره جدید تعاونی با رای اعضا انتخاب شدند.

به گزارش اخبار چاپ به نقل از ایبنا؛ مجمع عمومی تعاونی لیتوگرافان تهران که عصر روز چهارشنبه چهارم مهر با حضور جمعی از اعضای این تعاونی در هتل باباطاهر برگزار شد

در این مجمع، هیات مدیره کنونی تعاونی گزارش عملکرد خود را برای اعضا قرائت و سپس بازرس گزارش خود را به اعضا ارائه کرد، همچنین مدیرعامل پرسش‌هایی در ارتباط با فعالیت تعاونی لیتوگرافان را پاسخ داد.

پس از آن انتخابات هیات مدیره تعاونی با حضور ۱۳۰ عضو برگزار و اعضای جدید هیات مدیره و بازرس به مدت سه سال با رای اعضا برگزیده شدند.

بر اساس رای اعضا، غلامرضا شجاع با ۱۰۳ رای، رضا انصاری با ۱۰۱ رای، علی اکبر فیضی با ۷۸ رای، قاسم طاهری با ۵۶ رای  و محمد ابوالحسنی با 40 رای به عنوان هیات مدیره دوره جدید تعاونی انتخاب شدند.

همچنین بیژن بهادری با ۳۹ رای و شهرام شاهوندی با ۳۰ رای نیز به عنوان دو عضو علی‌البدل هیات مدیره انتخاب شدند. سیدمحمد سیدمیر نیز با ۷۰ رای به عنوان بازرس اصلی و حسین سلطانی با ۳۴ رای به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

تعاونی لیتوگرافان تهران از سال ۱۳۶۰ تاسیس شده است و اکنون حدود ۲۶۴ نفر در این تعاونی عضویت دارند.

 

منتشر شده توسط ایبنا در تاریخ ۱۳۹۷ شنبه ۷ مهر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: