رضا رضایی :
اهالی چاپ با اتحاد از فرصت‌ها استفاده کنند


یک فعال صنعت چاپ با بیان اینکه اهالی چاپ باید با اتحاد در کنار یکدیگر قرار گیرند، گفت: در شرایط امروز کشور خانواده صنعت چاپ باید با همبستگی و انتخاب راهکار مناسب و هدف‌گذاری در مسیر کاری خود از پیشرفت این مشکل جلوگیری کنند

یک فعال صنعت چاپ با بیان اینکه اهالی چاپ باید با اتحاد در کنار یکدیگر قرار گیرند، گفت: در شرایط امروز کشور خانواده صنعت چاپ باید با همبستگی و انتخاب راهکار مناسب و هدف‌گذاری در مسیر کاری خود از پیشرفت این مشکل جلوگیری کنند

اهالی چاپ با اتحاد از فرصت‌ها استفاده کنند

 به گزارش اخبار چاپ به نقل از ایبنا؛ رضا رضایی؛ فعال صنعت چاپ کشور با اشاره به برخی از مشکلات چاپخانه‌داران مانند رکود و بیکاری گفت: در برهه کنونی دست‌اندرکاران این حوزه باید در کنار هم‌دیگر قرار گیرند با انتخاب مسیر درست در این صنعت زمینه را برای اتحاد و همدلی فراهم کنند.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی، روابط بین‌الملل و دشواری تهیه ارز که این روزها عرصه را به فعالان این حوزه تنگ کرده است، ادامه داد: اهالی صنعت چاپ باید نقاط قوت‌های موجود در این صنعت را در نظر بگیرند و با تکیه بر این عوامل به دنبال نمایش توانمندی‌های چاپ ایران به سایر کشورها باشند و در این میان باید از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.

رضایی با اشاره به برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران با همکاری شرکت آلمانی دوسلدورف، عنوان کرد: این شرکتِ ابرنمایشگاهی، در ده‌ها کشور نمایندگی دارد و امسال برای دومین بار در برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی مشارکت می‌کند و از ماه‌ها پیش برای حضور نمایندگان چاپ و بسته‌بندی دنیا در این رویداد در سایت خود تبلیغات انجام داده است.

وی تاکید کرد: این نمایشگاه فرصتی برای اهالی چاپ است تا با تکیه بر آن توان صنعت چاپ خود را به جهانیان نشان بدهند؛ فرصتی که چینی‌ها سال‌ها قبل به بهترین شکل از آن استفاده کردند و با همبستگی با این شرکت قدم‌های بزرگی برداشتند تا اینکه توانستند به قطب نمایشگاهی منطقه تبدیل شوند.

رضایی با بیان اینکه ایران باید در منطقه قطب صنعت چاپ باشد، یادآور شد: این حق صنعت چاپ کشور است که به جای دبی، ایران قطب چاپ منطقه باشند باشد و به واسطه این موضوع توانمندی‌های ما در بخش چاپ و بسته‌بندی تقویت شود.

 

وی با اشاره به فرصت‌هایی که در سایه برگزاری این نمایشگاه ایجاد می‌شود، گفت: چاپخانه‌داران ما می‌توانند در نمایشگاه حضور پیدا کنند و توانایی خود را به نمایش بگذارند و به نظر می‌رسد با تبلیغات گسترده‌ای که در سایت این نمایشگاه گذاشته شده است باید از این فرصت‌ها حمایت کنیم تا در سایه آن به موفقیت دست پیدا کنیم.

رییس سابق اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ تاکید کرد: در سال گذشته 80 فعال صنعت چاپ از 11 کشور به این نمایشگاه آمدند که روابط تجاری و همکاری بسیار خوبی در این دیدارها و تعاملات به وجود آمد و به نظرم اهالی چاپ باید از این موقعیت استفاده کنند و پشتیبان باشند.

وی با بیان اینکه امروز در شرایط نامناسب اقتصادی ایران سرمایه‌گذاری خوبی برای این نمایشگاه شده است، عنوان کرد: اگر این نمایشگاه با استقبال روبه‌رو نشود، دیگر روی چنین رخدادهایی از سوی شرکت‌های بزرگ، سرمایه‌گذاری نمی‌شود تا بازدیدکننده خارجی به این نمایشگاه بیاید و اگر می‌خواهیم در صادرات موفق باشیم باید به چنین موضوعات و فرصت‌هایی دقت شود.  

منتشر شده توسط ایبنا در تاریخ ۱۳۹۷ دوشنبه ۲ مهر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۷ دوم مهرکلیدها : رضا رضایی؛ صنعت چاپ؛


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: