مدیرکل ارشاد همدان تاکید کرد
لزوم ارتقای صنعت چاپ از حالت سنتی به شیوه‌های صنعتی مدرن


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان بابیان اینکه چاپ صنعتی پایه در حوزه فرهنگ است، گفت: باید صنعت چاپ را از حالت سنتی به شیوه های صنعتی مدرن ارتقاء داد.

همدان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان بابیان اینکه چاپ صنعتی پایه در حوزه فرهنگ است، گفت: باید صنعت چاپ را از حالت سنتی به شیوه های صنعتی مدرن ارتقاء داد.

به گزارش اخبار چاپ به نقل از مهر، علیرضا درویش نژاد ظهر دوشنبه در جشنواره صنعت چاپ استان و مراسم تجلیل از برگزیدگان این حوزه بابیان اینکه به همان میزان که بین صنعت سینما و فرهنگ رابطه مستقیم وجود دارد بین صنعت چاپ و فرهنگ نیز ارتباط برقرار است، گفت : بدون صنعت چاپ داشته‌های بشر در سینه می‌ماند.

درویش نژاد بابیان اینکه دنیا بدون صنعت چاپ قابل تصور نیست چراکه دیگرکتابی وجود نخواهد داشت؛ نمایشی اجرا نخواهد شد و فیلمی نیز بر روی پرده نخواهد رفت، گفت: صنعت چاپ صنعتی پایه در حوزه فرهنگ است؛ عنوان کرد : باید صنعت چاپ را توسعه داد.

وی با تاکید براینکه باید صنعت چاپ را از حالت سنتی به شیوه های صنعتی مدرن ارتقاء داد، گفت: به مشکلات و دغدغه های حوزه اتحادیه چاپخانه دارن واقف هستیم.

درویش نژاد از برخی موازی کاری ها در حوزه فرهنگ سخن گفت و افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید با کمک دستگاه های دیگر مشکلات این حوزه را برطرف کند.

عضو هیئت مدیره اتحادیه چاپخانه‌داران همدان نیز گفت: باید تفکیک وظایف و مسئولیت ها در حوزه چاپ به درستی انجام شود.

امین خضریان چاپ را صنعتی راهبردی دانست که در همه حوزه ها نقش تاثیرگذار بوده و در جهان به عنوان صنعت موثر و استراتژیک از آن یاد می شود.

 

منتشر شده توسط مهر در تاریخ ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۳ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۷ سيزدهم شهريورکلیدها : علیرضا درویش نژاد ؛ توسعه صنعت چاپ؛


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: