1600 متر غرفه تا این لحظه رزرو شده است
حضور قدرتمند چین در آیپكس 2010


اخبار چاپ: با بیش از 35 غرفه كه پیشاپیش رزرو آن‌ها از سوی فعالان چاپ چین برای نمایشگاه آیپكس 2010 تایید شده، این نمایشگاه، میزبان تعداد ركوردشكنی از فعالان چاپ این کشور بزرگ آسیایی خواهد بود.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از پرینت ویك،IIR كه برگزاركننده این نمایشگاه است اعلام كرده شركت‌های چینی تا كنون 1600 متر مربع از فضای نمایشگاه آیپكس سال آینده را كه از 18 تا 25 ماه مه 2010 در بیرمنگام انگلستان برگزار خواهد شد، به خود اختصاص داده‌اند.
ترور كرافورد، مدیر امور نمایشگاهی آیپكس 2010 گفت: "برای بسیاری از تولیدكنندگان چینی، آیپكس 2010 تجربه دوم یا سوم خواهد بود و در عین حال تعدادی از تامین كنندگان چینی كه از نظر بین‌المللی كمتر شناخته‌شده هستند از این نمایشگاه به عنوان سكوی پرتاب خود در سطح جهانی بهره خواهند برد."
او افزود: "تعداد شركت كنندگان چینی این نمایشگاه، هم از تعداد مشابه در سال 2006 فراتر رفته است و هنوز هم تقاضا بالاست و ما انتظار داریم تعداد كل شركت‌كنندگان این منطقه در نمایشگاه 2010 به طرز قابل توجهی افزایش یابد."
استقبال قابل توجه شركت‌های چینی از شركت در این نمایشگاه بیشتر در اثر تلاش‌های انچمن چاپ و تجهیزات چاپی چین (PEIAC) بوده كه در همكاری نزدیكی با IIR به فعالیت مشغول است.
خبرها حاكی از آن است كه جوینت ونچر، شركت شانگهای الكتریك و گاس اینترنشنال از میان شركت‌های تولیدكننده چینی بیشترین فضا را به خود اختصاص داده است كه فضایی حدود 1000 متر مربع است. آن‌ها از این نمایشگاه برای ارتقای سطح تجاری مشترك‌المنافع خود استفاده خواهند كرد.
از دیگر شركت‌های چینی كه پیشاپیش حضور خود را در این نمایشگاه قطعی كرده‌اند می‌توان به شركت سازنده دستگاه‌های پس از چاپ جی ام دی مشینری كورپوریشن با غرفه‌ای حدود 170 متر مربع و شركت تامین‌كننده چاپ و بسته‌بندی یو پی گروپ با غرفه‌ای با متراژ 135 متر مربع اشاره كرد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ يکشنبه ۱۷ آبان
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ هفدهم آبانکلیدها : IIR چین انگلستان ایپکس بیرمنگام


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: