چاپ افکت های نور بر نور شیشه های آکرولیک


شرکت Europointکه یکی از تولیدکنندگان عمده ماشین آلات چاپ، لیبیل و بسته بندی پلاستیکی در بریتانیا می باشد، تکنولوژی جدید خود را با نام Altuglas Signature به بازار چاپ معرفی کرد.

به گزارش اخبار چاپ به نقل از Paperandprint ، شرکت Europointکه یکی از تولیدکنندگان عمده ماشین آلات چاپ، لیبیل و بسته بندی پلاستیکی در بریتانیا می باشد، تکنولوژی جدید خود را با نام Altuglas Signature به بازار چاپ معرفی کرد. این ماشین قابلیت چاپ بر روی سطوح آکرولیک از قبیل شیشه و کاغذ را دارد.

شیشه آکرولیک نسبت به شیشه معمولی وزن کمتری دارد و دوبرابر شیشه معمولی شفافیت دارد. و هنگامی که این شیشه را از LED عبور می دهند، ماشین Altuglas Signature قابلیت چاپ بر روی این شیشه ها را دارد. ویژگی ماشین  Altuglas Signature چاپ افکت های نور بر روی قسمت هایی از شیشه آکرولیک می باشد. ماشین Altuglas Signature در هفت گروه  چاپ را بر روی شیشه آکرولیک انجام می دهد که شامل چاپ توری مانند، شبکه ای، راه راه و چاپ هایی شبیه طراحی پارچه می باشد.

مدیر بخش خدمات Europoint گفت: ما بسیار خوشحال هستیم که می توانیم با ارائه طیف وسیعی از ماشین Altuglas Signature چاپ های بیشتری را بر سطوح آکرولیک، انجام دهیم.

 

منتشر شده توسط Paperandprint در تاریخ ۱۳۹۵ يکشنبه ۲ آبان
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۵ دوم آبانکلیدها : چاپ روی شیشه؛ آکرولیک؛ Europoint


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: