هایدلبرگ چاپ دیچیتال را توسعه می دهد


شرکت هایدلبرگ در نمایشگاه All in print از توسعه چاپ دیجیتال خود بر روی رنگ و اجسام مختلف و همچنین چاپ های تخصصی خبر داد.

به گزارش اخبار چاپ به نقل از Heidelberg ، شرکت هایدلبرگ در نمایشگاه All in print از توسعه چاپ دیجیتال خود بر روی رنگ و اجسام مختلف و همچنین چاپ های تخصصی خبر داد.

سیستم جدید چاپ 4 بعدی که Omnifire 1000  نام دارد، برای چاپ اجسام با اندازه های مختلف، شکل ها و سطوح مختلف چاپی کارآیی دارد. چاپ 4 بعدی امتیازی است که هایدلبرگ از آن برای چاپ تخصصی دیجیتال، انعطاف پذیر، رنگ و چاپ تخصصی اجسام، استفاده می کند. شرکت هایدلبرگ پس از معرفی Omnifire 1000 ، گسترش زیادی در چاپ بر روی اجسام و سطوح مختلف را آغاز می کند. تولیدکنندگان و فروشندگان کالاهای صنعتی، همچنین کاربران صنعتی قادر خواهند بود تا اجسام مختلفی را به هر شکل و رنگی چاپ کنند. هایدلبرگ به زودی نمونه هایی از نرم افزارهای مربوط به چاپ اجسام ورزشی، حمل و نقل هوایی و مسافرت را در ابعاد 60 m2 ارائه می دهد.

Jason Oliver ، رئیس بخش چاپ دیجیتال هایدلبرگ گفت: به دنبال موفقیتی که طی سال گذشته کسب کردیم، بار دیگر از سکوی All in print استفاده کردیم تا ایده های خود را به تولیدکنندگان کالاهای مصرفی و کاربران صنعتی نشان دهیم. گزینه های زیادی برای تولید و طراحی اجسام مختلف توسط سیستم چاپ 4 بعدی ما برای تولیدکنندگان ارائه خواهد شد.

منتشر شده توسط Heidelberg در تاریخ ۱۳۹۵ شنبه ۱ آبان
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۵ اول آبانکلیدها : هایدلبرگ؛ توسعه؛ چاپ دیجیتال


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: