در فرهنگسرای نیاوران صورت می گیرد
اعلام برگزیدگان مسابقات چاپ؛ فردا


اخبار چاپ: نهمین دوره مسابقات صنعت چاپ، فردا(یک شنبه) در فرهنگسرای نیاوران برگزیدگان خود را خواهد شناخت.مرحله پایانی این جشنواره از امروز با نمایش آثار راه یافته به بخش نهایی آغاز و روز سه شنبه با برگزاری چندین جلسه هم اندیشی پایان خواهد یافت.

به گزارش اخبار چاپ، محسن یگانه کاری دبیر بخش مسابقات با بیان مطلب بالا افزود:«داوری ها در هر دو بخش محصول چاپی برتر و واحد چاپی برتر پایان یافته است. امسال حجم آثار رسیده به دبیرخانه بیش از سه برابر سال های گذشته بود اما با این وجود خللی در روند داوری ها پیش نیامد.»
یگانه کاری با بیان اینکه بسیاری از داوران معتقدند که سطح کیفی آثار نیز افزایش یافته است گفت:«امسال دومین سالی بود که ده ها نفر از کارشناسان چاپ، بسته بندی و گرافیک، معیارهای داوری در مسابقات را تبیین کردند.فعالان این حوزه زمانی که معیارهای داوری را شفاف می بینند به شرکت در جشنواره علاقمند می شوند. امیدوارم استقبال از بخش مسابقات جشنواره چاپ، سال به سال بهتر هم بشود.»
شایان ذکر است، برگزیدگان بخش مسابقات جشنواره چاپ فردا _یکشنبه_ ساعت 17 در فرهنگسرای نیاوران معرفی می شوند.در این مراسم علاوه بر محسن پرویز معاون فرهنگی ارشاد، جلال ذکایی، مدیر کل دفتر چاپ و جمعی از مدیران صنعتی کشور هماهنگی هایی نیز برای حضور سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفته است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ شنبه ۱۶ آبان
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ شانزدهم آبانکلیدها : یگانه کاری جشنواره مسابقات


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: