خدایار صادقی:
سازماندهی کنفرانس کار سختی بود/ می دانیم موفق می شویم


اخبار چاپ: «باید در عرصه صنعت چاپ، راهکارهایی برای رسیدن به بستری اصولی و دستیابی به کیفیت قابل اندازه گیری دست پیدا کنیم.»

به گزارش اخبار چاپ، مهندس خدایار صادقی دبیر اولین کنفرانس ملی مدیریت بر کیفیت در چاپ، که در مراسم افتتاحیه این کنفرانس سخن می گفت، با اعلام این مطلب افزود: فکر سنجیدن راهکارهای رسیدن به کیفیت در این عرصه، از زمان برگزاری مسابقه آثار چاپی هشتمین جشنواره صنعت چاپ شکل گرفت؛ چون احساس متولیان امر این بود که باید برای رسیدن به کیفیت قابل اندازه گیری باید کاری کرد.
وی افزود: این کنفرانس تلاش می کند تا با ایجاد هماهنگی میان نخبگان، تعهد به مقوله کیفیت را در میان دست اندرکاران صنعت چاپ برجسته نماید و این مساله جز با اجماع بر مقوله مدیریت کیفیت میسر نمی شود.
عضو هیات علمی رشته چاپ دانشگاه هنر درباره سازماندهی این کنفرانس گفت: سازماندهی این کنفرانس برای دستیابی به اهداف مورد نظر، کار سختی بود که جز با پشتکار دست اندرکاران انجام نمی شد. صدها ساعت کار تخصصی در کمیته علمی و دبیرخانه کنفرانس انجام شد تا بهانه ای برای تن دادن ما به کاستی ها در اولین بودنمان نباشد.
وی افزود: این سخنان به این معنا نیست که ما تافته جدابافته از این صنعت هستیم. این صنعت اگر بال و پری بگیرد، ما را هم امکان پرواز خواهد بود.
صادقی در پایان گفت: بی شک برگزاری این کنفرانس در گرو همدلی خانواده بزرگ صنعت چاپ و متولیان آن است. اولین کنفرانس ملی مدیریت بر کیفیت از این همدلی برخوردار بوده و می توان پیشاپیش وعده موفقیت آن را داد.
در این مراسم همچنین مهندس زهره سوفالی مدیر کل نظارت بر سیستم های کیفیت سازمان استاندارد و تحقیقات ملی ایران، مهندس سید حمید کلانتری رییس انجمن بهره وری ایران و مهندس امامی دبیر انجمن مدیریت بر کیفیت ایران سخنرانی کردند.
در این مراسم همچنین نماهنگ هایی از پیام پروفسور فرانک رومانو استاد انستیتو تکنولوژی روچستر به اولین کنفرانس مدیریت بر کیفیت و وضعیت استانداردهای کیفیت در چاپ ایران برای حاضران پخش شد.
اولین کنفرانس ملی مدیریت بر کیفیت در چاپ از چهارشنبه در شرکت افست آغاز شده و تا شنبه ادامه دارد.
پیش از این قرار بود این کنفرانس از 21 تا 23 مرداد ماه 88 برگزار شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ جمعه ۱۵ آبان
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ پانزدهم آبانکلیدها : کنفرانس مدیریت کیفیت افست صادقی


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: