AGFA وEFI گردش کار را در چاپ سریعتر میکنند


شرکت Agfa و EFI در نظر دارند چاپ دیجیتال را با ادغام Apogee 10 و Fiery DFEs روانه بازار کنند. ، ارائه این فن آوری گردش تولیدات چاپی را افزایش می دهد و موجب کارآیی بیشتر نیز در چاپ دیجیتال می شود.

به گزارش اخبار چاپ به نقل از Piworld ، شرکت Agfa و EFI در نظر دارند چاپ دیجیتال را با ادغام Apogee 10 و Fiery DFEs روانه بازار کنند. ، ارائه این فن آوری گردش تولیدات چاپی را افزایش می دهد و موجب کارآیی بیشتر نیز در چاپ دیجیتال می شود.

اندی گرانت، رئیس بخش نرم افزار Agfa Graphic گفت: این ادغام، دارای مزیت هایی از پیوند سیستم افست/دیجیتال در گردش کار تولیدات چاپ است. در حالی که بسیاری از شرکت ها از ماشین چاپ دیجیتال برای بهره وری در هزینه استفاده می کنند، دچار کمبود زمان برای درخواست های زیادی در کوتاه مدت می شوند. Agfa و ٍEFI  با ارائه و ادغام دو سیستم Apogee 10 و Fiery DFEs پیشرفته ترین خط تولید چاپی را روانه بازار تجاری چاپ می کنند. این ماشین ویژگی های چاپ افست سنتی و ماشین های چاپ دیجیتال Fiery را دارد. از دیگر مزایای این ادغام صرفه جویی زمان تا دو ساعت در یک روز شلوغ کاری می باشد، علاوه بر این موجب چاپ دقیق رنگ به کیفیت اصلی آن می شود.

 

منتشر شده توسط Piworld در تاریخ ۱۳۹۵ دوشنبه ۵ مهر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۵ پنجم مهرکلیدها : Agfa؛ EFI؛ چاپ دیجیتال


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: