استفاده از بازیافت کاغذ و مقوا در صنعت ساختمان سازی


شرکت نیوزلندی Byfusion ، که در زمینه تولید مواد ساختمانی فعالیت دارد، به تازه گی و با استفاده از بازیافت کاغذ و مقوای اقدام به تولید آجر و بلوک در ساختمان سازی کرده است. این محصول تازه Replast نام دارد.

 استفاده از بازیافت کاغذ و مقوا در صنعت ساختمان سازی

به گزارش اخبار چاپ به نقل از Fespa ، شرکت نیوزلندی Byfusion ، که در زمینه تولید مواد ساختمانی فعالیت دارد، به تازه گی و با استفاده از بازیافت کاغذ و مقوا اقدام به تولید آجر و بلوک در ساختمان سازی کرده است. این محصول تازه Replast نام دارد.

از آنجا که کاغذ پرکاربردترین مواد مصرفی در دنیا می باشد. از بازیافت کاغذ و مقوا می توان تولیدهای مفیدی نظیر تولید آجر و بلوک داشت. کاغذ علاوه بر صنعت چاپ و نشر در بسته بندی و بخش های طراحی و نمایش هم  کاربرد دارد. اهمیت کاغذ در بخش بسته بندی بسیار حائز اهمیت است. که هم اکنون در صنعت ساختمان سازی نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

شرکت Byfusion ، با بکارگیری از ماشین آلات خود از بازیافت کاغذ و مقوای بسته بندی و فشرده سازی آن ها برای تولید بلوک و آجر در ساختمان استفاده می کند. از ویژگی هایی این بلوک ها می توان به پروسه تولید 100% طبیعی و غیر سمی ، سازگاری با محیط زیست و انتشار 95 % کمتر گازهای گلخانه ای اشاره کرد.  از دیگر مزایای Replast می توان به انعطاف زیاد، ایمنی بیشتر هنگام زلزله و عدم نیاز به چسب اشاره کرد.این بلوک ها به دلیل ترکیب مقواها و بسته های گوناگون رنگ های متنوعی نیز دارند.

هم اکنون در کالیفرنیا و نیوزیلند از این بلوک ها استفاده می شود و تا کنون هیچگونه تخریبی نیز نداشته است.

منتشر شده توسط Fespa در تاریخ ۱۳۹۵ يکشنبه ۴ مهر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: