از اول تا چهارم دسامبر برپا می شود
لیبل اکسپوی شانگهای؛ متفاوت از گذشته


اخبار چاپ: چهارمین نمایشگاه لیبل آسیا موسوم به لیبل اکسپوی 2009 در مرکز جدید نمایشگاهی بین المللی شانگهای از اول تا چهارم دسامبر بر گزار می شود.تا به حال بیش از75 درصد از فضای نمایشگاهی این اکسپو به فروش رسیده و انتظار می رود تعداد بازدید کنندگان این نمایشگاه بیش از هزار نفر بیش تر از آخرین نمایشگاه برگزار شده باشد.

به گزارش اخبار چاپ، برگزار کنندگان می گویند آخرین نمایشگاهی که سال 2007 برگزار شد بیش از 14هزار بازدید کننده و 200 شرکت کننده داشته  اما برای نمایشگاه 2009 تا کنون پیش بینی 250 شرکت کننده و15 هزار بازدید کننده شامل تولید کنندگان لیبل وصاحبان برند های بین المللی وجود دارد.
با رشد پر سرعت صنعت چاپ لیبل  وبالا رفتن تعداد برند های با سابقه مستقر در چین تقاضا  برای لیبل در منطقه رو به افزایش است. از آنجا که میزان بالایی از تولید لیبل در منطقه در چین صورت می گیرد، شانگهای به دلیل داشتن بیشترین امکانات در این زمینه مرکز چاپ لیبل به شمار می آید.
در نمایشگاه امسال یک برنامه سمینار دو روزه برگزار خواهد شد که در آن 3 مقاله از سوی متخصصان این صنعت ارائه و بررسی خواهد شد ونمایندگان می توانند درباره آخرین دستاوردهای این صنعت اطلاعات کسب کنند.
مدیر کل لیبل اکسپو، راجر پلو می گوید: چین یکی از مهیج ترین بازار های لیبل جهان خواهد ماند و پیشرفت های زیادی در تکنولوژی لیبل هم در چین وهم در جهان برای اهالی صنایع تبدیلی وسازنده موقعیت های فوق العاده صورت خواهد گرفت.
او ادامه داد: بازگشت دوباره شانگهای با همه بازدید کنندگان و شرکت کنندگان اش ، بهره بردن از تجارت، مشارکت در دانش و از همه مهم ترایجاد ارتباطات و پایه گذاری مشارکت ها وقراردادهای فوق العاده خواهد بود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ چهارشنبه ۱۳ آبان
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ سيزدهم آبانکلیدها : شانگهای غرفه چین لیبل


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: