همکاری ایران و آلمان برای تولید مقوا از ضایعات کاغذ


مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از راه‌اندازی اولین کارخانه تولید مقوا از ضایعات کاغذ در شهرک صنعتی مرکز استان خبر داد .

به گزارش اخبار چاپ به نقل از مهر، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از راه‌اندازی اولین کارخانه تولید مقوا از ضایعات کاغذ در شهرک صنعتی مرکز استان خبر داد .

ابراهیم فریدی در بازدید از شهرک صنعتی شماره دو اردبیل افزود: این واحد تولیدی و صنعتی توسط سرمایه گذار آلمانی و با مشارکت شرکت داخلی راه اندازی خواهد شد .

وی با اشاره به علاقمندی سرمایه گذاران آلمانی برای سرمایه گذاری در بخش چاپ این استان تصریح کرد: سرمایه گذاران آلمانی در زمینه تولید ماشین آلات و دستگاههای چاپ فعالیت می کنند و قرار است با مشارکت شرکت داخلی بزرگترین واحد صنعتی چاپ در شمالغرب کشور را در زمینه چاپ روزنامه و کتب درسی ایجاد کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان به سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد ریالی این شرکت در فاز اول اشاره کرد و متذکر شد: این سرمایه گذران همچنین قصد دارند در فاز دوم خود نسبت به راه اندازی کارخانه تولید مقوا از ضایعات مقوا و کاغذ اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه حمایت از سرمایه گذاران خارجی در جهت ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی نیازمند حمایت همه جانبه مسئولان دولتی است، تصریح کرد: در حال حاضر ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی در این استان تکمیل و آماده واگذاری به سرمایه گذاران است.

به گفته فریدی شهرک صنعتی شماره دو اردبیل با مساحت بالغ بر ۶۰۰ هکتار بزرگترین شهرک صنعتی استان است که دارای تمام امکانات تاسیساتی و زیر ساختی بوده و همجواری آن با فرودگاه و گمرک استان و استقرار در جاده ترانزیت اردبیل به تهران از مزیت های عمده آن محسوب می شود.

 

منتشر شده توسط مهر در تاریخ ۱۳۹۵ شنبه ۲۷ شهريور


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: