سیستمی نوین برای مدیریت رنگ
«جی ام جی» محصول تازه خود را روانه بازار می کند


اخبار چاپ: جی ام جی ، تامین کننده راه حل های مدیریت و تثبیت رنگ ها در چاپ، محصول تازه ای برای بهبود راه حل های مربوط به تنطیمات وفرم های رنگی به بازار عرضه کرد.این محصول که جی ام جی پروفایلر نام دارد بنا بر گفته شرکت تولید کننده، یک جادوگر است که به کاربران اجازه می دهد حتی بدون داشتن دانش عمیق از بحث مدیریت رنگ، تنظیمات کلی بر روی سرور رنگ جی ام جی موسوم به color server را با کیفیت بسیار بالا به دست آورند.

به گزارش اخبار چاپ وبه نقل از آی گرافیکس، ترکیب اس آرت پروفایلرجی ام جی و جی ام جی کالر سرور برای پرینتر های دیجیتال فرصت تازه ای ایجاد می کند تا بتوانند به پایداری وکیفیت رنگ برسند.
بنابر اعلام شرکت، کاربران به ویژه در بخش های چاپ دیجیتال وچاپ ورق بزرگ  که به سرعت در حال رشد هستند، بیش تراز پیش در انتظار دستیابی به کیفیت های بالا در مدیریت رنگ ،تکرار پذیری  رنگ ها  وهمچنین دستیابی به رنگهایی هستند که در چاپ های افستی و گراور با چاپ رسانه ای هماهنگ باشند.
جی ام جی ادعا می کند با بهره گیری از این دو سیستم، شرکت ها می توانند ثبات تولید و بخصوص کیفیت رنگ محصولات خود را بالا ببرند.
بر این اساس از نظر کیفیت منحصر به فرد خروجی چاپ شده، انعطاف در انتخاب محیط های تولیدی چند گانه ممکن می شود؛ چرا که سیستم های خروجی که برای چاپ استفاده می شوند را تا آخرین لحظه  می توان انتخاب کرد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ سه شنبه ۱۲ آبان
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ دوازدهم آبانکلیدها : جی ام جی رنگ بازار مدیریت


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: