برگزاری جشنواره صنعت چاپ در یاسوج


مسئول دفتر چاپ و نشر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت : جشنواره صنعت چاپ ظرفیتی برای حمایت از تولیدات استان و بهبود کیفیت خدمات شرکت هاست .

مسئول دفتر چاپ و نشر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت : جشنواره صنعت چاپ ظرفیتی برای حمایت از تولیدات استان و بهبود کیفیت خدمات شرکت هاست .

به  گزارش اخبار چاپ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سید مجید بایگانی گفت : شرکت کنندگان محدودیتی در تعداد آثار ارسالی ندارند و می توانند در زمینه های مختلف، محصولات خود را ارائه کنند .
وی عنوان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره را معرفی پیشکسوت و چاپخانه داران نمونه استان و شناسایی تولیدکنندگان آثار چاپی برتر به منظور معرفی به مصرف‌کنندگان این محصولات است .
بایگانی بیان کرد: برگزاری این جشنواره نقش مهمی در ایجاد رونق کسب و کار در صنعت چاپ و اعتلای اقتصادی استان و کشور دارد .
وی تصریح کرد: آثار چاپی ملزم به رعایت دستورالعمل ها و ضوابط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند .
وی ابراز داشت: برای آثاری که به مرحله نهایی راه می یابند، دبیرخانه مجاز است اطلاعات و مستندات بیشتری درباره شرکت کننده و محصول از تحویل دهنده درخواست کند .
بایگانی با اشاره به اینکه هرگونه کمبود در اطلاعات و توضیحات در امتیاز کلی محصول اثر منفی دارد گفت: شرکت کنندگان در کاربردهای متفاوت مسابقات باید از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز بگیرند .
این مسئول افزود: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را تا 21 شهریور به نشانی دبیرخانه یاسوج، میدان معلم، اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان، طبقه سوم، دفتر چاپ و نشر ارسال کنند .

 

منتشر شده توسط باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۵ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۵ پانزدهم شهريورکلیدها : جشنواره صنعت چاپ یاسوج؛ دفتر چاپ و نشر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: