محمد اسماعیل شعشعانی:
حدود 100 درصد از دستگاه های صنعت چاپ وارداتی هستند.


یک وارد کننده ماشین آلات چاپ گفت: متاسفانه با واردات بیش از اندازه دستگاه های چاپ برخی تولیدکننده ها ورشکست شده و تولیدات صنعت چاپ روز به روز رو به وخامت می رود .

 

یک وارد کننده ماشین آلات چاپ گفت: متاسفانه با واردات بیش از اندازه دستگاه های چاپ برخی تولیدکننده ها ورشکست شده و تولیدات صنعت چاپ روز به روز رو به وخامت می رود .

به گزارش اخبار چاپ به نقل از باشگاه خبرنگاران ، محمد اسماعیل شعشعانی تولید کننده و وارد کننده ماشین آلات چاپ ، در خصوص واردات دستگاه و تجهیزات چاپ کاغذ گفت: بدلیل کمبود نیروی کار و نبود نقدینگی تولیدات دستگاه چاپ به حداقل رسیده است، به طوریکه تولیدکنندگان به سمت واردات دستگاه سوق داده شده اند .

وی افزود : تقریبا حدود 100 درصد از دستگاه های صنعت چاپ وارداتی هستند. چین ،اروپا و به تازگی دوسلدورف آلمان کشورهایی هستند که به  ایران دستگاه چاپ را صادر می کنند .

شعشعانی تاکید کرد: در واقع دستگاه هایی که از چین و دیگر کشورها وارد ایران می شود بی کیفیت هستند و همین امرباعث عدم احیای تولیدات دستگاه های چاپ و تجهیزات در کشور می شود .

وی در ادامه افزود : امیدواریم دولت و بانک ها بتوانند از این صنعت در جهت احیای دوباره ی آن حمایت کرده چرا که ایران قادر به تولید دستگاه چاپ می باشد،اما واردات بیش از اندازه برخی تولیدکنندگان را ورشکست کرده است .

شعشعانی اذعان داشت : امیدواریم دولت از این صنعت حمایت کند تا راهی برای اشتغالزایی برای جوانان باشد و در آینده ای نه چندان دور شاهد کاهش واردات دستگاه به کشور باشیم .

وی در پایان تصریح کرد: وزارت صنعت ،معدن و تجارت نیز باید حمایت های لازم در جهت جلوگیری از واردات دستگاه های چاپ کاغذ نیز باید انجام دهد .

 

 

منتشر شده توسط باشگاه خبرنگاران در تاریخ ۱۳۹۵ يکشنبه ۹ خرداد
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۵ نهم خردادکلیدها : محمد اسماعیل شعشعانی؛ ماشین آلات چاپ


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: