جلوه های ویژه در چاپ به زودی منتشر می شود


در این اثر، کارهای خاصی که می‌شود در عرصه چاپ انجاد داد، به صورت مرحله به مرحله توضیح داده است . همچنین در این اثر، نمونه‌هایی از هر کدام از کارهای ویژه صنعت چاپ ارائه شده است .

 

به گزارش اخبار چاپ به نقل از ایبنا ، بهرام عفراوی، مؤلف کتاب «جلوه‌های ویژه در چاپ» اظهار کرد: در این اثر، کارهای خاصی که می‌شود در عرصه چاپ انجاد داد، به صورت مرحله به مرحله توضیح داده است . همچنین در این اثر، نمونه‌هایی از هر کدام از کارهای ویژه صنعت چاپ ارائه شده است .
 
وی با بیان این‌که کتاب «جلوه‌های ویژه در چاپ» برای طراحان گرافیک و دست‌اندرکاران چاپ قابل استفاده است، ادامه داد: در این کتاب سعی کرده‌ام تمام جلوه‌های ویژه صنعت چاپ را عرضه کنم. حتی برخی جلوه‌های ویژه که اجرای آنها در ایران ممکن نیست، معرفی شده‌اند. معرفی آنها از این جهت بوده است که جلوه زیبایی دارند و جلب علاقه مخاطبان به آنها ممکن است انگیزه ورود تجهیزات آنها به ایران را نیز فراهم کند .
 
مؤلف کتاب «جلوه‌های ویژه در چاپ» عنوان کرد: این اثر در مرحله صفحه‌آرایی است. پس از این مرحله، انتخاب افرادی که می‌توانند جلوه‌های ویژه را انجام دهند تا نمونه‌های آنها را در کتاب عرضه کنیم، صورت خواهد گرفت .
 
کتاب «جلوه‌های ویژه در چاپ» اثر بهرام عفراوی به‌زودی از سوی انتشارات دایره چهار رنگ راهی بازار نشر خواهد شد. این اثر بیش از 150 صفحه خواهد داشت .

 

منتشر شده توسط ایبنا در تاریخ ۱۳۹۵ يکشنبه ۹ خرداد
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۵ نهم خردادکلیدها : بهرام عفراوی؛ جلوه های ویژه در چاپ


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: