رئیس کانون کارفرمایان مازندران:
35 هزار تن کاغذ در انبار شرکت چوب مازندران وجود دارد


رئیس کانون کارفرمایان مازندران گفت: متاسفانه 35 هزار تن کاغذهای انباشته در انبار شرکت چوب و کاغذ مازندران وجود دارد و اکنون در شرف خارج شدن از دوره انتفاع است

 

رئیس کانون کارفرمایان مازندران گفت: متاسفانه 35 هزار تن کاغذهای انباشته در انبار شرکت چوب و کاغذ مازندران وجود دارد و اکنون در شرف خارج شدن از دوره انتفاع است

به گزارش اخبار چاپ به نقل از ایسنا، سید حمزه درواری در مراسم تجلیل از کارگران و واحدهای نمونه استان مازندران افزود : این موضوع در حالی است که کتاب‌های درسی ما با کاغذهای وارداتی تهیه می‌شود. در زمان جنگ از کاغذ کاهی استفاده می‌کردیم و اینکه امروز کاغذ با تعرفه صفر وارد کشور می‌شود ضربه زدن به اقتصاد داخلی است .

وی خاطرنشان کرد: ارائه آمار و ارقام در حوزه اشتغال یکی از موضوعاتی است که جامعه کارگری و کارفرمایی استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد .

رئیس کانون کارفرمایان استان مازندران تصریح کرد: از اقتصاد مقاومتی صحبت کردیم ولی از مصادیق آن گذر کردیم. بسیاری از صنایع نیمه تعطیل مازندران با یک ابتکار و خلاقیت و حمایت می‌تواند وارد چرخه تولید شود .

وی با اشاره به اینکه براساس منویات رهبری، دولت و کارفرما مسئول تامین معیشت هستند، افزود: متاسفانه جریان تولید تاثیرپذیری بالایی از تفکر دولتی دارد. دولت باید دارای نقش مشخصی باشد .

درواری، نرخ سود بانکی، نرخ تامین اجتماعی و نرخ مالیات در کشور را متفاوت با دیگر کشورهای دنیا دانست و اظهار کرد: در تمام دنیا مطبوعات ذره بین‌های واقعی و عامل توازن دولت هستند و ما انتظار داریم رسانه‌های مازندران بیشتر در این حوزه کاری فعالیت داشته باشند .

 

 

منتشر شده توسط ایسنا در تاریخ ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۲ ارديبهشت
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۵ دوازدهم ارديبهشتکلیدها : حمزه درواری؛ کاغذ مازندران


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: