هفته آینده صورت می گیرد
معرفی رییس، دبیر و خزانه دار هیات مدیره انجمن چاپ دیجیتال


اخبار چاپ: عضو هیات مدیره انجمن چاپ دیجیتال اعلام کرد: رییس، دبیر و خزانه دار جدید این انجمن هفته آینده معرفی می شوند.

به گزارش اخبار چاپ، امیرحسین قاسمی عضو هیات مدیره و دبیر پیشین انجمن چاپ دیجیتال با اعلام این مطلب افزود: در انتخابات جدید انجمن که نوزدهم مهر ماه برگزار شده بود، 5 عضو هیات مدیره، 2 عضو علی البدل و بازرس تعیین شدند اما تکلیف انتخاب رییس، دبیر و خزانه دار در جلسه هفته آینده مشخص خواهد شد.
او در پاسخ به این سوال اخبار چاپ که چرا این صنف جدا از اتحادیه چاپخانه داران به فعالیت می پردازد، گفت: چاپ دیجیتال در کشور ما مقوله جدیدی است و ارائه مفاهیم و روش های جدید چاپ تدابیر تازه ای هم می طلبد. کسانی که در ایران به این صنف پیوسته اند عموما از جوانان تحصیلکرده صنعت چاپ هستند. با توجه به رشد روزافزون این تکنولوژی و ورود آن به ایران، دو سال قبل فکر ایجاد انجمنی متمرکز در حوزه چاپ دیجیتال به وجود آمد و این انجمن با هدف ارتقاء سطح علمی، کیفیت و سرمایه گذاری در حوزه چاپ دیجیتال تشکیل شد.
مدیر عامل شرکت چاپ دیجیتال «طلوع پردازش» درباره فعالیت های انجمن چاپ دیجیتال گفت: در حال حاضر برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه چاپ دیجیتال به اعضا مشاوره داده می شود، تعاملات لازم با مراکز دولتی در خصوص چاپ دیجیتال صورت می گیرد و شکایات این حوزه از صنعت چاپ نیز برای انجام کارشناسی به انجمن ارجاع می شود.
شایان ذکر است، انتخابات هیات مدیره انجمن چاپ دیجیتال هر دو سال یک بار انجام می شود .این انجمن از سال 86 فعالیت خود را آغاز کرده است و چاپ های ورقی و جوهر افشان این دور و آوت دور را در بر می گیرد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ چهارشنبه ۶ آبان
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ ششم آبانکلیدها : انجمن چاپ دیجیتال انتخاب


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: