آزادی نژاد خبر داد
مهلت ارسال آثار ششمین جشنواره بین المللی پوستر و گرافیک خلیج فارس تا سی ام فروردین ماه تمدید شد .


مهلت ارسال آثار به دبیرخانه ششمین جشنواره بین‌المللی پوستر و گرافیک خلیج‌فارس که از سوی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۵ و همکاری «پایگاه خلیج فارس» در حال برگزاری است، تا سی‌ام فروردین‌ماه تمدید شد.

به گزارش اخبار چاپ، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه ششمین جشنواره بین‌المللی پوستر و گرافیک خلیج‌فارس که از سوی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۵ و  همکاری «پایگاه خلیج فارس» در حال برگزاری است، تا سی‌ام فروردین‌ماه تمدید شد.

محمدرضا آزادی‌نژاد، معاون آفرینش و اجرا منطقه ۵ با بیان این مطلب افزود: در پاسخ به درخواست‌های مکرر طراحان گرافیک، مهلت ارسال آثار به مدت ۲ روز تمدید می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند حداکثر تا ساعت ۲۴ دوشنبه سی‌ام فروردین‌ماه، نسبت به ارسال آثار پوستر  اقدام کنند. این در حالی است که در بین آثار ارسالی بیشتر توجه به موضوع خلیج‌فارس بود و کمتر به دیگر موضوعات ذکر شده در فراخوان پرداخته شده بود.

آزادی‌نژاد در ادامه به تشریح شرایط و ضوابط حضور در این جشنواره پرداخت و افزود: شرکت برای عموم هنرمندان و علاقه‌مندان آزاد بوده و تکنیک خلق آثار و همین‌طور تعداد اثر محدودیتی ندارد. البته در کنار نمایش پوسترهای برگزیده فراخوان در جشنواره، بخش‌های دیگری نیز خواهیم داشت که به نمایش آثار کارگاه سه روزه به سرپرستی محمد اردلانی بخشی از آن خواهد بود. ضمن اینکه  با توجه به زمان داوری و برگزاری نمایشگاه این تاریخ به هیچ عنوان، دوباره تمدید نخواهد شد.

ششمین جشنواره بین‌المللی پوستر و گرافیک خلیج‌فارس از سوی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۵ سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با همکاری «پایگاه خلیج‌فارس» و گروه هنری نومانا، با تکیه بر موضوعات مرتبط با خلیج‌فارس، خلیج‌فارس آبراه صلح، جزایر سه‌گانه ایرانی(تنب بزرگ، تنب کوچک، ابوموسی)، صلح برای خلیج‌فارس و خاورمیانه و ثبات خلیج‌فارس=امنیت خاورمیانه، از اسفند‌ماه کار خود را آغاز کرده است.

بیونگ چوی از کره جنوبی، رفیق المانسی از مصر، ماریا  اپیفستاچیو از یونان، انور اوشکین از ترکیه، ایرج میرزاعلیخانی، آرش تنهایی، هما دلورای و حسین محمدی وحیدی از ایران هیات انتخاب این دوره از جشنواره را تشکیل می دهند. این در حالی است که هیات داوران بین‌المللی این رویداد که وظیفه‌ انتخاب برندگان تندیس و جوایز نقدی ۹۰ میلیون ریالی این جشنواره را بر عهده دارند نیز در هفته‌ جاری معرفی خواهند شد .

نمایشگاه آثار  نیز همزمان با روز ملی خلیج‌فارس در فرهنگسرای فردوس و دیگر مراکز فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد .

منتشر شده توسط پرینت نیوز در تاریخ ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۹ فروردين


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: