در اتحادیه ناشران تهران بررسی شد
نقش تجارت الكترونیك در صنعت نشر


اخبار چاپ: نشست مشترك اتحادیه ناشران و كتابفروشان تهران و شركت «هایبرد» با موضوع «تجارت الكترونیك و نشر» یک شنبه برگزار شد. در این نشست، روش‌های مختلف ورود تجارت الكترونیك به حوزه كتاب مورد نقد و بررسی كارشناسان قرار گرفت.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از ایبناریا، رییس كمیسیون آموزش این اتحادیه درباره اهداف برگزاری این نشست گفت: این نشست با هدف تبادل نظر و تجربیات فعالان حوزه نشر و نیز ارتقای سطح دانش و مهارت دست‌اندركاران صنعت نشر برپا شد.
فتح‌الله فروغی ادامه داد: هایبرد، یكی از شركت‌های فعال در حوزه تجارت الكترونیك است كه به تازگی فعالیت‌هایی را در حوزه تجارت الكترونیك و كتاب آغاز كرده است. نظرسنجی درباره مزایای این طرح و نیز راه‌های گسترش آن، هسته اصلی این نشست بود.
وی با اشاره به برخی از مباحث مطروحه این نشست سه ساعته اظهار داشت: سخنرانی‌های این نشست در سه قالب كلی بود كه معرفی كاربردهای تجارت الكترونیك در نشر یكی از مهم‌ترین مباحث آن به شمار می‌آید.
فروغی با ارایه توضیحاتی درباره این مبحث گفت: بررسی تجارت الكترونیك و نشر در دنیا و روش به كارگیری روش‌های تجارت الكترونیك در ایران، فروش الكترونیك كتاب، بانكداری الكترونیك و بازاریابی الكترونیك و... از مباحث اصلی این نشست بودند.
وی از پرداخت الكترونیكی به عنوان یكی دیگر از موضوعات این نشست نام برد و یادآور شد: راهكارهای استفاده از پرداخت الكترونیك، مزایای استفاده از این شیوه برای خریداران و فروشندگان و نیز راهكارهای عملی ورود به تجارت الكترونیك، از دیگر سرفصل‌های این نشست بود.
نشست تجارت الكترونیك و نشر با حضور بیش از یكصد نفر از مدیران موسسه‌های انتشاراتی، كاركنان و علاقه‌مندان صنعت نشر عصر یک شنبه در سالن اجتماعات اتحادیه ناشران و كتابفروشان تهران برگزار شد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ سه شنبه ۵ آبان
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ پنجم آبانکلیدها : فروغی نشست اتحادیه هایبرد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: