KBA ركورد خود را شكست


اخبار چاپ: شرکت KBA با نرم افزار DriveTronic SPC كه مختص سیستم تعویض پلیت همزمان است، در زمان آماده‌سازی نهایی ركوردی جدید ثبت كرده است.

به گزارش اخبار چاپ، در نمایشگاه اخیر پرینت 09 در شیكاگوی آمریكا، این شركت آلمانی 17 كار چاپی منحصر به فرد چهار در چهار رنگ را كه هركدام 500 صفحه قابل فروش داشته در یك ساعت به چاپ رسانده است.
این كارها در دستگاه هشت رنگ B1 Rapida 106 و با تعویض 136 پلیت به چاپ رسیده است.
این ركورد اعلام شده توسط KBA ركورد خود این شركت را كه در نمایشگاه دروپای سال گذشته ثبت كرده بود شكست. در آن ركورد 15 كار چاپی 520 صفحه‌ای در 59 دقیقه و 36 ثانیه با همین دستگاه به چاپ رسیده بود.
شركت در حال حاضر در نظر دارد ركورد دیگری را در نمایشگاه آی پكس سال آینده كه در آن سیستم فلایینگ FJC (تغییر سریع‌السیر كار) به نمایش درخواهد آمد، به ثبت برساند. این سیستم پیش از این طی مراسمی در ابتدای سال جاری میلادی رونمایی شده است.
FJC سیستمی  برای به روزرسانی است كه در بازار موجود و در دسترس اغلب كاربران Rapida كه از DriveTronic SPC استفاده می‌كنند، هست و تعویض دو پلیت از چهار پلیت یك دستگاه را در حالتی‌كه دو پلیت دیگر با سرعت 10000 برگه در ساعت مشغول به كارند؛ میسر می‌سازد.
زمانی كه همه پلیت ها تعویض شدند، دستگاه به چاپ 15000 برگ در هر ساعت برمی‌گردد. بنابر اعلان KBA این سیستم یك دوره "زمان صفر برای آمادگی" را معرفی می‌كند كه با آن تولید بدون وقفه چاپی امكان‌پذیر می‌شود و منجر به 50 درصد سوددهی در تولید خواهد شد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ دوشنبه ۴ آبان
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ چهارم آبانکلیدها : KBA Rapida DriveTronic SPC کی بی ای


hasan

salam





نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: