چاپ روزنامه های استرالیایی در تاسمانی


اخبار چاپ: با آغاز چاپ روزنامه «هرالد سان» در تاسمانی استرالیا كارهای چاپ بیشتری در این ایالت انجام می‌شود. در حالی‌كه نشریه محلی «دایج» نیز برای چاپ ویژه نامه های مخصوص آخر هفته‌ خود در ماه آینده برنامه‌ریزی كرده بود اكنون خبر می‌رسد روزنامه ملی استرالیا، «د آسترلین» نیز در تاسمانی زیر چاپ است.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از آی گرفیكس، اكنون كه هرالد سان و آستریلین هر روز در چاپخانه «نیولیمیتد» در «تكنوپارك هوبارت» به چاپ می‌رسند شركت «فرفاكس» كه ناشر دایج است، چاره‌ای نداشته جز این‌كه بپذیرد تنها همین نسخه‌های آخر هفته نشریه خود را در لونسستون زیر چاپ ببرد.
فرفاكس دریافته است كه بدین‌صورت توزیع نشریه با مشكل مواجه خواهد بود و این بدان معنی است كه قسمت‌هایی از كشور روزنامه را فردای روزی كه باید، دریافت می‌كنند.
مدیر فروش و توزیع د ایج، در نامه‌ای خطاب به آژانس‌های خبری تاسمانی به این مساله اشاره كرده كه بهره‌ گیری از آخرین شیفت چاپ در چاپخانه، توزیع روزنامه در همان روز را با مشكل مواجه می‌كند.
او می‌گوید: "در نتیجه كافی نبودن ظرفیت دستگاه‌های چاپ، دایج بسیار دیرتر از آن‌كه بتواند بر اساس روش‌‌های معمول توزیع شود، چاپ می‌شود . متاسفانه پخش در روز جاری تنها در بعضی مناطق در لونسستون، هوبارت و بعضی جاهای دیگر امكان‌پذیر خواهد بود. در همه مناطق دیگر از تاسمانی، د ایج تنها روز بعد در دسترس فرار می‌گیرد."

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ يکشنبه ۳ آبان
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ سوم آبانکلیدها : تاسمانی استرالیا هرالد سان نيوليميتد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: