آتش ، رنگ خاکستری بر چاپ خانه شهرک صنعتی توس مشهد زد


مشهد- آتش سوزی در یک چاپخانه صنعتی عصر یکشنبه در شهرک صنعتی توس مشهد افزون بر ۵۰ آتش نشان را به محله حادثه کشاند و این مرکز چاپ و نشر را با خاکستر یکسان کرد .

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از  خبرنگزاری مهر، عصر یکشنبه با اعلام حریق گسترده در شهرک صنعتی توس مشهد و متصاعد شدن ابری حاوی دود و به رنگ سیاه بر فراز این منطقه آتش نشانان مشهد را برای اطفای این حرق گسترده عازم محل حادثه کرد.

حجم و گستردگی این حریق به حدی بود که آتش نشانان ۱۱ ایستگاه برای اطفای این حریق بسیج و افزون بر ۵۰ آتش نشان برای غلبه بر این حریق وارد میدان شدند.

مدیر منطقه یک عملیات سازمان آتش نشانی مشهد در تشریح جزئیات این حادثه بیان کرد: به علت گستردگی حریق با درخواست کمک از سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی مشهد بلافاصله بیش از ۵۰ آتش نشان از ۱۱ ایستگاه را به همراه ۱۸ خودروی اطفاء حریق سبک و سنگین و تجهیزات لازم را به محل حادثه اعزام کرد.

آتشپاد دوم مجید شادی با اشاره به وجود دو سوله به مساحت تقریبی دو هزار متر در این مجموعه صنعتی  افزود: یکی از دستگاه های این کارگاه به علت نامعلومی دچار آتش سوزی شد و متاسفانه با سرایت آتش به سایر کارگاه این سوله یک هزار متری دچار حریق و تمامی دستگاه های موجود در این فضا را شعله ور کرد.

وی بیان کرد: با توجه به صنعتی بودن بافت محل حادثه و نیز وجود دستگاه های صنعتی متعدد و دیگر اقلام قابل اشتعال لذا این حادثه از حساسیت بالایی برخورداربود و از همین رو با وجود مسافت طولانی اما آتش نشانان در کمتر از ۹ دقیقه به محل آتش سوزی رسیدند و از گسترش آتش جلوگیری کردند.

وی با بیان اینکه با تلاش نفس گیر بیش از ۵۰ آتش نشان این حریق اطفا شد ادامه داد: خوشبختانه این حادثه هیچ مصدومی نداشت اما خسارات مالی گسترده ای از خود بر جای گذاشت.

 

منتشر شده توسط خبرگزاری مهر در تاریخ ۱۳۹۴ دوشنبه ۳۰ آذر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: