داوری ها آغاز شد
مسابقات چاپ در مرحله پایانی


اخبار چاپ: حدود سه هزار اثر رسیده به بخش مسابقات جشنواره چاپ در 40 جلسه با حضور بیش از بیست تن از کارشناسان چاپ کشور داوری خواهد شد.

به گزارش اخبار چاپ، مسئول کمیته داوری بخش مسابقات نهمین جشنواره صنعت چاپ با اعلام این خبر گفت: ازابتدای هفته جاری داوریها آغاز شده است و امیدواریم بتوانیم مطابق برنامه به موقع داوریها را تمام کنیم. نتیجه داوریها از 15 تا 18 آبان در فرهنگسرای نیاوران به نمایش در خواهد آمد.
رضا نورایی درباره چگونگی داوری آثار نیز گفت: پیش از داوری آثار نزدیک به شصت تن از کارشناسان صنعت چاپ کشور به تبیین معیارهای داوری این دوره از جشنواره پرداختند که به گفته بسیاری از آنان چنین حرکتی از نظر علمی و کاربردی در تاریخ صنعت چاپ کشور بیسابقه بوده است. داوریهای ما بر اساس همان معیارها خواهد بود.در عین حال نسبت به سالهای گذشته معیار‌های داوری بسیاری از بخشهای جشنواره تغییر کرده و شیوه‌ استانداردی آن ارتقا یافته است.
وی تصریح کرد: امسال برای اولین بار بخشی را به نوآوریهای چاپ اختصاص داده ایم که با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است. این بخش مربوط به چاپخانه هایی است که با روشهای خاص یا روی محصولات خاص فعالیت چاپی انجام می دهند.
نورایی در پایان به مهر گفت: مراسم معرفی برترینها و اهدای جوایز هفدهم آبان در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

 

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ چهارشنبه ۲۹ مهر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ بيست و نهم مهرکلیدها : نورایی مسابقات جشنواره


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: