نشست «مسیر كامل چاپ رنگی استاندارد، شما می‌توانید!» در استرالیا برگزار شد
نقش «ایزو» در صنعت چاپ


اخبار چاپ: سخنرانان در مراسم شامی موسوم به «مسیر كامل چاپ رنگی استاندارد، شما می‌توانید!» كه در خصوص اهمیت استانداردهای ایزو برای صنعت چاپ در استرالیا برگزار شد، به تاثیرگذاری ایزو در صنعت چاپ تاكید كردند.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از 21 آن‌لاین، سه سخنران مدعو این مراسم بر جنبه‌های متفاوتی از آن چیزی تاكید كردند كه گفته می‌شود كلمه كلیدی صنعت چاپ استرالیاست. دیو مان، مدیر دفتر طراحی «استریم سولوشنز» در مورد خواسته مشتریان صحبت كرد، دیوید هاپول، مدیر فعالیت‌های بین‌المللی شركت «كرفت اینپرینت» به یك مطالعه موردی در مورد این كه استاندارد AS ISO 12647-2 چگونه بر تجارت شركت او تاثیر گذاشت پرداخت و در آخر «لوك وولدریج» متخصص هنر گرافیك و چاپ شركت كایل استرالیا، درخصوص این كه دریافت گواهی ایزو چه ملزوماتی دارد، سخن گفت.
به گفته یكی از مدیران صنعت چاپ این كشور، باب لمونت، این مراسم شام قدم دیگری در آموزش صنعت چاپ بود: "این یك پیگیری عملی بعد از آخرین دیدارمان بود تا به شركت‌كنندگان نشان دهیم چرا خریداران چاپ درخواست فرایندهای چاپی منطبق با استاندارد ایزو دارند همچنین فرصتی برای آن‌هاست تا از سخنان كسانی را  كه این استانداردها را در فرایندهای خود پیاده كرده‌اند، بشنوند."
هوپول مدیر دیگری كه شركت كایل را برای پیشبرد مراحل ایزوی خود انتخاب كرده بود نیز صادقانه درباره این راه طولانی صحبت كرد: "ایزو چالش‌های زیادی را بر سر راه ما قرار داد و ما مفتخریم كه بگوییم مستقیما با آن‌ها برخورد كردیم. بعد ازاجرا ما حتی یك بار هم با مشتریانمان در سیدنی و كویینزلند مشكل رنگ نداشته‌ایم."
ولبریج نیز كه ارزش‌یابی ایزو را در بسیاری از شركت‌های چاپی در استرالیا انجام داده، عقیده دارد واسنجی و كنترل یكی از موارد كلیدی است كه باید در نظر داشت:‌"واسنجی كلید كنترل این است كه همه كارها درست پیش می‌رود و به پیش‌بینی نتایج نهایی كمك می كند و این كار باید مرتبا انجام شود. باید با مشتریان همیشه ضابطه‌مند برخورد كرد، نگذارید آن‌ها پیش از شما بر دانش شما مسلط شوند."

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ دوشنبه ۲۷ مهر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ بيست و هفتم مهرکلیدها : ایزو استرالیا


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: