کنفرانس نمایشگاه لیبل‌اکسپو 2015 آسیا ، بدنیال چالش‌های بازار


طبق اظهارات برگزارکنندگان نمایشگاه، لیبل‌اکسپو آسیا 2015 کانون توجه مبدل‌های آسیایی ، تکنولوژی دیجیتال و فلسکو و محصولات هوشمند خواهد بود. در این بین نگاهی موشکافانه به چالش‌های موجود که مبدل‌های لیبل برای قوی‌تر ساختن کسب و کارشان با آن مواجه هستند ، اهمیت بسزایی خواهد داشت.

  به گزارش اخبار چاپ و به نقل از خبرگزاری ایپینا، این رویداد در مرکز جدید نمایشگاه‌های بین‌المللی شانگهای از 1-4 دسامبر برپا خواهد شد. نمایشگاه لیبل‌اکسپو بزرگترین رویداد مختص صنعت لیبل و بسته بندی منطقه است. این نمایشگاه توسعه یافته‌ترین محصولات و خدمات را در بین 300 غرفه دار که شامل Avery Dennison, Bobst, Brotech, Epson, Guangdong Guanhao, Label Source, Labelmen, Lintec, Omet, Screen, UPM Raflatac, UPM-Kymmene, Xeikon, Yupo Corporation, Zhe Jiang Wei Gang Machinery, Zhejiang Zhongte Machinery Technology و  Zhongshan King Label Adhesive Products می‌شود را بنمایش خواهد گذاشت.

همچنین بعنوان یک انتخاب جامع از تامین کنندگان صنعت نمایشگاه، لیبل اکسپو برنامه‌ی کنفرانس دو روزه ای را ترتیب داده است تا موضوعاتی همانند فرصت‌های تجاری موجود در مبدلها ، تکنولوژی دیجیتال و فلسکو و محصولات هوشمند آسیایی را مورد توجه قرار دهد.

سخنرانی توسط "شارون شیائو" مدیر UPM Raflatac در چین تحت عنوان "افزایش سود از طریق پایداری" ایراد خواهد شد. این کنفرانس به بررسی خطرات و سیاست‌های کسب و کار چاپ  و چگونگی  اینکه چاپخانه‌داران مدل کسب‌و کار خود را با به گونه‌ای که با محیط‌زیست سازگارتر باشد توسعه دهند، برنامه‌ریزی شده است.

میزگرد مبدلهای سطح بالا از سراسر منطقه آسیا که برای اولین بار گرد هم جمع می‌شوند  شامل : چاپخانه‌داران چینی از Yi Sun of Rako Group و Henrich Quek از Top Print Labels ، QLM Label Makers’ Peter Woods از مالزی ، Alex Tan از شرکت سنگاپوری Orient Quality Print. می‌شود.

همچنین کنفرانسی دو ساعته تحت عنوان ( چگونه رهبری کنیم ) برگزار خواهد شد که آخرین تکنولوژی در چاپ فلسکو و دیجیتال را پوشش می‌دهد. سخنرانان از Xeikon, Screen و Brotech یک راهنمای جامع از چاپ دیجیتال که شامل مراحل قبل از چاپ، چاپ ، و بعد از چاپ می‌شود را ارائه می‌دهند.

 در روز دوم سخنرانانی از Gallus و Flint Group در زمینه عملکرد، متریال و تکنولوژی فلسکوهستند. همچنین دو جلسه دیگر وجود دارد که سخنرانی نخست "آخرین اطلاعات در زمینه امنیت محصول ،حفظ  و احراز هویت برند" می‌باشد و دومین آن با سخنرانی "جنت هارت" از Avery Dennison در زمینه‌ی "محصولات هوشمند که می‌توانند تجربه و مخارج مصرف کننده را ارتقا دهد" ارائه خواهد شد.

"جیمز ساموئل" مدیر سری نمایشگاه‌های جهانی Labelexpo گفت: "  نمایشگاه لیبل اکسپو آسیا امسال نگاه ‌دقیقی به چالشهای موجود که مبدلهای لیبل در زمینه ‌ی ساخت کسب‌و کار و سهامی قوی‌تر روبر هستند، خواهد داشت. همچنین برنامه‌ی کنفرانسی در سالن‌های نمایشگاه برپا شده است تا تکنولوژی جدید را در حین عمل ببینند و درمورد آخرین پروژه ها و پیشرفت‌ها در صنعت با خبر شوند."

بازدیدکنندگان می‌توانند با ثبت نام رایگان در www.labelexpo-asia.com برای حضور در نمایشگاه و کنفرانس ثبت‌نام کنند.

 

منتشر شده توسط ایپینا در تاریخ ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۸ آبان
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۴ هجدهم آبانکلیدها : کنفرانس نمایشگاه لیبل اکسپو 2015


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: