با خرید یک دستگاه Xerox 7002
«لفا» هم به سراغ زیراکس رفت


اخبار چاپ: شركت چاپ «لفا» برای اولین بار دستگاه چاپ رنگی دیجیتالی زیراكس موسوم به Xerox 7002 را خریداری كرد و به این وسیله قصد دارد خدمات وب به چاپ خود را افزایش دهد. این شركت همچنین یك سیستم وب به چاپ را نیز موسوم به «اینفیگو» از «بایتز داكیومنت سولوشنز» خریداری كرده كه برای همین دستگاه تدارك دیده شده است.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از پرینت ویك،  ادوارد آرتور، مدیر عامل شركت انگلیسی لفا می‌گوید: "این تركیب جدید به ساده‌‌ و روان‌تر كردن ارائه خدمات  شركت در زمان آغاز به كار محصولات جدید نظیر تولید كارت‌های تبریك و تقویم‌های شخصی كمك می‌كند. این قسمت‌ها كار زیادی را به رشته كارهای شركت می‌افزایند. با ارتقای سیستم‌هایمان به 7002 می‌توانیم به كیفیت بالا و سوددهی سریع برسیم كه مورد تقاضای مشتریانمان نیز هست."
Xerox 7002
جایگزین مدل 5000 می شود كه در این شركت مورد استفاده قرار می‌گرفته. این دستگاه می‌تواند با سرعت 70 برگ در هر دقیقه پرینت كند و یك تونر با شفافیت پایین دارد كه گفته می‌شود به تولید روان و پردازش مات پس از چاپ كمك می‌كند.
آرتور افزود: "كیفیت خروجی 7002 به همراه سیستم وب به چاپ اینفیگو، اجازه فروش ضربدری خدمات را فراهم می‌كند چرا كه این سیستم تمام سفارش‌های لیتو را هم به سوی این شركت فرا می‌خواند. سیستم اینفیگو برای جذب سفارش‌های جدید عالی است. با پشتیبانی آن ما سفارش‌های سنتی لیتو را هم می‌گیریم. مشتریانی كه از اینفیگو برای كارت ویزیت و سربرگ‌هایشان استفاده می‌كنند، همیشه ما را در راس انتخاب هایشان قرار می‌دهند و ما غالبا برای چنین سفارش‌هایی برگزیده می‌شویم."

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ شنبه ۲۵ مهر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ بيست و پنجم مهرکلیدها : Xerox 7002 لفا انگلستان آرتور


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: