با حضور معاون اول رئیس جمهوری
شرکت تولیدی کاغذ بسته بندی آریا رنگ درخشان به بهره برداری رسید


شرکت تولیدی کاغذ بسته بندی آریا رنگ درخشان به بهره برداری رسید . محمد توکلی طرقی مدیرعامل شرکت آریا رنگ درخشان گفت: شرکت آریا رنگ درخشان واقع در روستای خمارک شهرستان خدابنده با هدف تولید گراور چاپی با طی مراحل مربوطه جواز تاسیس را در سال 92 دریافت کرده است.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از خبرگزاری ایرنا، شرکت تولیدی کاغذ بسته بندی آریا رنگ درخشان تولید کننده انواع کاغذ روکش شده و چاپ هیلوگراور برای بسته بندی روز شنبه با حضور معاون اول رئیس جمهوری و وزیر صنعت، معدن و تجارت به بهره برداری رسید.

محمد توکلی طرقی مدیرعامل شرکت آریا رنگ درخشان گفت: شرکت آریا رنگ درخشان واقع در روستای خمارک شهرستان خدابنده با هدف تولید گراور چاپی با طی مراحل مربوطه جواز تاسیس را در سال 92 دریافت کرده است.
وی یادآورشد: با بهره برداری از این واحد صنعتی برای 76 نفر اشتغالزایی می شود.
مدیرعامل شرکت آریا رنگ درخشان گفت: این واحد صنعتی ظرفیت تولید سالانه هشت هزار و 600 تن کاغذ روکش در سال و 19 هزار تن چاپ هیلوگراور برای بسته بندی را دارد.
وی خاطرنشان کرد: کل سرمایه گذاری انجام شده برای این واحد صنعتی به 537 میلیارد ریال می رسد که 330 میلیارد ریال آن را سرمایه گذاری ریالی و مابقی آن را سرمایه گذاری ارزی تشکیل می دهد.

توکلی طرقی ادامه داد: آورده مجری برای این واحد صنعتی 306 میلیارد ریال است و هیچ تسهیلات بانکی دریافت نشده است.

سرمایه گذار این واحد صنعتی برادران نجفی صاحب واحد صنعتی آریا توتون صنعت هستند که برای تامین کاغذ و مقوای بسته بندی خود مجبور به خرید آنها از آلمان بودند، از این رو تصمیم به راه اندازی این واحد برای چاپ و تولید کاغذ بسته بندی مورد نیاز خود با همان تکنولوژی موجود در آلمان گرفتند.
کارخانه آریا توتون صنعت در شهرستان سلطانیه واقع شده و یکی از برندهای سیگار ایران و جهان را تولید می کند.

منتشر شده توسط خبرگزاری ایرنا در تاریخ ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۰ آبان


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: