در نیوزیلند
جایزه محیط زیست به شرکت بسته بندی رسید


اخبار چاپ: یك شركت بسته‌بندی كه بر بسته‌بندی سازگار با محیط زیست تاكید دارد در راستای تلاش برای جلب رضایت مشتری و تاكید همزمانش بر تفاوت با دیگر شركت‌ها به خاطر اهمیت قائل بودن برای محیط زیست برنده جایزه مجمع بسته‌بندی نیوزیلند شد. به گزارش اخبار چاپ و به نقل از آی.گرفیكس، شركت پك ورلد جایزه محیط زیست مجمع بسته بندی نیوزیلند را به خاطر طراحی و تولید بسته‌بندی‌های ارزان همبرگرهای شركت «برگرفیول» دریافت كرده است. این بسته‌بندی كه اكولیشس (بر وزن كلمه delicious در انگلیسی به معنای خوشمزه و با كاربرد كلمه اكو كه یادآور كلمه اكولوژی است) نام دارد، از مقوای صد در صد بازیافت شده به دست آمده.

جاناتان فلت مدیر عملیاتی پك ورلد در این رابطه می‌گوید: "این بسته‌بندی با آن‌كه خش‌خش زیادی می‌كند ولی مقاوم و با محیط زیست سازگار است."
این شركت، اولین شركت تامین كننده مقوا در نیوزیلند است كه توانسته گواهی شورای نظارت بر جنگل (FSC) را در ماه جاری كسب كند. فلت می‌گوید FSC به شركت ما اجازه داد مقواهایمان را تا یكی از جنگل‌ها تعقیب كنیم كه این خود وجه تمایز دیگر این شركت را با شركت‌های بسته‌بندی مشابه نشان می‌دهد. او افزود بسته‌بندی سازگار با محیط زیست بزرگترین حوزه رشد شركت بوده است .
فلت همچنین گفت: این شركت به عنوان یك شركت كوچك با 25 نفر كارمند می‌تواند كارهای كوچكی انجام دهد. او افزود: شركت با شركت‌های كوچك خانوادگی زیادی كه سایر شركت‌های چاپی بزرگ به خاطر كوچك و كم‌بهره بودن با آن‌ها كار نمی‌كنند، كار می‌كند. او ادعا كرد كه این شركت‌های كوچك غالبا به شركت‌های بزرگی تبدیل می‌شوند و چاپ اولیه دوهزارتایی تبدیل به چاپ پنجاه هزار نسخه خواهد شد.
شركت پك ورلد فعالیت‌های خود را 29 سال پیش وقتی پدر آقای فلت  شیفته صنعت چاپ شد آغاز كرد و هر دو پسر او جاناتان و كریس فعالیت‌های او را در حوزه چاپ دنبال كردند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ سه شنبه ۲۱ مهر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ بيست و يکم مهرکلیدها : اكوليشس نیوزیلند بسته بندی پك ورلد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: