بهادری:
مدیرعامل و هیات مدیره شرکت تعاونی لیتوگرافان همگام هستند


بیژن بهادری، عضو فعلی هیات مدیره شرکت تعاونی لیتوگرافان با اشاره به فعالیت‌های موثری که در سال‌های اخیر در هیات مدیره تعاونی لیتوگرافان رخ داده، گفت: همگامی و همصدایی مدیریت و هیات مدیره این تعاونی مهمترین عامل در این برنامه‌ها بوده است.

به گزارش اخبار چاپ، بیژن بهادری، عضو فعلی هیات مدیره شرکت تعاونی لیتوگرافان با اشاره به نزدیک شدن زمان انتخابات این تعاونی اظهار کرد: اساسا ماهیت شکل‌گیری تعاونی از سه دهه پیش، ایجاد تشکیلاتی بود که ملزومات مربوط به حوزه‌های پیش از چاپ را پشتیبانی کند.

وی با بیان اینکه نفس و ماهیت اقتصادی این کار می‌طلبید که صداقت لازمه این تشکیلات باشد، گفت: احساس کردم اگر به این عرصه ورود پیدا کنم بتوانم در این ساختار تاثیرگذار باشم و در راه رسیدن به اهداف تعاونی همکاری کنم.

این عضو هیات مدیره شرکت تعاونی لیتوگرافان افزود: حمایت از تشکیلات شرکت تعاونی، نگه ‌داشتن و به‌روز شدن، همگام و همراه با اقتصاد ملی از برنامه‌هایی به‌شمار می‌آید که با توجه به روند اقتصادی ایران پس از رفع تحریم‌ها دنبال می‌کنیم. در واقع شرکت تعاونی عاملی است تا دلالان نتوانند تصمیماتشان را به این حوزه از صنعت چاپ وارد کنند.

بهادری با بیان این‌که توانستیم شرکت تعاونی لیتوگرافان را سراسری کنیم که در آن تمام استان‌ها زیر پوشش قرار می‌گیرند، گفت: در سال‌های اخیر این تعاونی با مدیریت غلامرضا شجاع و هیات مدیره‌ای همگام و یکصدا توانسته در مسیر منافع صنفی حرکت کرده که جای قدردانی دارد.

وی افزود: علیرغم اینکه در سال‌های اخیر اقتصاد ایران درگیر تحریم‌ها بود، تلاش کردیم تا به منظور تامین ملزومات و مواد اولیه اعضا را در مضیقه نگذاریم و در آن برهه کشور به چین گرایش پیدا کرد. این تعاونی نیز با برقراری ارتباط با برندهای معتبر در چین آنها را مجاب کردیم که مواد اولیه با کیفیت در اختیار ما قرار دهند.

کاندیدای هیات مدیره شرکت تعاونی لیتوگرافان گفت: همچون گذشته با توجه به شرایطی که با برداشته شدن تحریم ایجاد می‌شود، تلاش خواهیم کرد با کشورهای اروپایی ارتباط دوباره‌ای داشته باشیم و همگام با اقتصاد و فناوری روز دنیا حرکت کنیم.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۴ شنبه ۴ مهر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: