نایب رییس اتحادیه صادرکنندکان صنعت چاپ:
پکو، نمایشگاهی بی نظیر خواهد شد


اخبار چاپ: نایب رییس اتحادیه صادرات چاپ از ظرفیت 225 میلیار دلاری صاردات محصولات چاپ وبسته بندی منطقه آسیای میانه و حوزه اکو به عنوان یک بازار مطمئن برای محصولات ایرانی یاد کرد.

به گزارش اخبار چاپ، غلامرضا شجاع در نشست خبری نخستین نمایشگاه بین المللی چاپ وبسته بندی اکو ( پکو 2009) که دیروز برگزار شد گفت: کشور ما از نظر تولید کشاورزی رتبه سوم آسیا، از نظر تولید حبوبات رتبه دوم و از نظر خرما رتبه مطلوبی دارد اما از نظر بسته بندی در محل تولید وضعیت مطلوبی ندارد واین در حالی است  که می توان با استفاده از صنعت بسته بندی که رونق و رشد مطلوبی در سال های گذشته داشته است به عرضه این محصولات به شکل مطلوب کمک کنیم.
وی گفت: ایران با دارا بودن 6 منطقه آزاد تجاری و 17 منطقه صادراتی وپیشرفتی که  درحوزه بسته بندی محصولات پتروشیمی  دارد می تواند حرف های بسیاری در حوزه بسته بندی منطقه داشته باشد.
وی با اشاره به گردش مالی و سود 202 میلیارد دلاری آمریک از صنعت چاپ وبسته بندی دنیا گفت: صنعت چاپ وبسته بندی به عنوان یکی از صنایع مادر در ایران می تواند سکوی پرش ما در حوزه های اقتصاد و فرهنگ باشد.
وی نمایشگاه چاپ وبسته بندی پکو را مطابق با استانداردهای روز دنیا دانست وافزود: این نمایشگاه از نظر برنامه ریزی، آماده سازی وحضور وتاثیر بر صنعت چاپ وبسته بندی منطقه اکو یکی از نمونه های بی نظیر خواهد بود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ دوشنبه ۲۰ مهر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ بيست مهرکلیدها : شجاع پکو اکو peco نشست مشهد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: