برای یک دوره 4 ساله دیگر
اشعری باز هم رئیس کتابخانه ملی شد


اخبار چاپ:علی اکبر اشعری برای یک دوره 4 ساله دیگر، رئیس کتابخانه ملی ایران شد.اشعری این خبر را پس از دیدار با محمود احمدی نژاد به اطلاع رسانه ها رسانده است.

به گزارش اخبار چاپ، اشعری با  اشاره به جلسه‌ای که اخیراً با رئیس جمهوری داشته است گفت: در این جلسه آقای احمدی‌نژاد از من خواست که این مسئولیت را ادامه بدهم و من هم چون خودم را سرباز نظام می‌دانم نظر ایشان را به عنوان مدیر ارشد نظام پذیرفتم.
اشعری در ادامه گفت و گو با مهر افزوده: ایشان به طور معمول از طریق اخبار و گزارشهای قبلی در جریان فعالیت‌ ما بودند و البته در این جلسه هم فرصتی پیش آمد تا من گزارشی جمع و جور و یکپارچه از این فعالیت ها خدمتشان ارائه کنم و ایشان هم صلاح دانستند بنده را برای چهار سال دیگر در این پست ابقاء کنند.
در این میان خبرگزاری فارس نیز در خبری به نقل از مدیر روابط عمومی کتابخانه ملی نوشت: روز گذشته علی اكبر اشعری مشاور فرهنگی رئیس جمهور و رئیس سازمان اسناد و كتابخانه ملی در جلسه‌ای با حضور حدود 200 نفر از مشاوران، معاونان و مدیران سازمان خواستار ارائه برنامه‌های پیشنهادی این افراد برای 4 سال آینده شد.
گفته شده است اشعری در این جلسه بر ایجاد تغییراتی در بدنه مدیریتی سازمان تحت مدیریت خود تأكید كرده و از تصمیم خود به تعیین جهت‌گیری‌های جدید در اداره
سازمان اسناد و كتابخانه ملی خبر داده است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ دوشنبه ۱۳ مهر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ سيزدهم مهرکلیدها : اشعری کتابخانه


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: