افتتاح نخستین مرکز چاپ افست در مشگین شهر


با حضور جمعی از مسئولان شهرستان مشگین شهر نخستین مرکز چاپ افست با 160 میلیون تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی در این شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش اخبار چاپ شبکه اطلاع رسانی راه دانا، اولین مرکز چاپ افست در شهرستان مشگین شهر با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، رئیس شورای شهرستان مشگین شهر، شهردار مرادلو، رئیس اداره ارشاد مشگین شهر و جمعی ار اصحاب رسانه و مطبوعات در مشگین شهر افتتاح شد.

این چاپخانه (درگاهی)برای اولین بار در شهرستان مشگین شهر راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفته است به طوری که برای راه اندازی آن بالغ بر 160 میلیون تومان هزینه شده و در مراحل اولیه آن 5 نفر از جوانان این شهرستان مشغول به کار خواهند شد.

یونس اسدی نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح این چاپخانه با اشاره به اهمیت راه اندازی این مرکز گفت: متاسفانه این شهرستان تاکنون برای هر گونه فعالیت چاپی و ... به سایر شهرستان های همجوار وابسته بود اما با راه اندازی این چاپخانه بسیاری از مشکلات نشر و توزیع شهرستان رفع خواهد شد.

وی تاکید کرد: قطعا مسئولین شهرستان نیز از این مرکز حمایت های لازم را انجام خواهند داد تا شاهد رشد و توسعه این مرکز باشیم.

درگاهی مدیریت این مرکز در تشریح افسکت و فعالیت این مرکز گفت: افست نوعی از چاپ است که امروزه به طور بسیار گسترده برای چاپ انواع کتاب، مجله، بروشور و کاتالوگ، پوستر و خلاصه هر چیزی که قرار است بر روی کاغذ و با تیراژ بالا (معمولا 1000 عدد یا بیشتر) و نیز با کیفیت بالا چاپ شود مورد استفاده قرار می گیرد لذا در این مرکز چاپخانه ای شهروندان می توانند سفارشات ذیل را داده و در اسرع وقت تحویل بگیرند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۸ مرداد
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۴ بيست و هشتم مردادکلیدها : مرکز چاپ افست شهرستان مشگین شهر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: