بیش از ۸۰۰ ناشر در نمایشگاه بین‌المللی شارجه حضور خواهند داشت


دبیرخانه نمایشگاه بین‌المللی کتاب شارجه از حضور ۸۱۵ ناشر و موسسه فرهنگی و انتشاراتی در نوامبر پیش رو در شهر شارجه خبر داد.

به گزارش اخبار چاپ به نقل از خبرگزاری مهر، این نمایشگاه که فعالیت‌های خود را از سه ماه گذشته آغاز کرده از جمله معتبرترین نمایشگاه‌های کتاب در جهان عرب است که هر سال با حضور ناشران، موسسه‌های فرهنگی و انتشاراتی، نویسندگان و اهالی قلم برگزار می‌شود.

این نمایشگاه در کنار معرفی تازه‌ترین آثار ادبی و غیرادبی جهان عرب، جدیدترین کتاب‌های ناشران بین‌المللی را نیز به مخاطبانش معرفی می‌کند.

یکی از بزرگترین اهداف این نمایشگاه حمایت از صنعت چاپ و نشر امارات متحده عربی و ناشران جهان عرب است. همین امر مهمترین علت حضور ناشران و نویسندگان بزرگ کشورهای عربی از جمله مصر، لبنان، اردن، سوریه، عربستان سعودی و مراکش است.

به گزارش دبیرخانه این نمایشگاه، سال گذشته سال گذشته ۱۲۰۰ ناشر از ۵۹ کشور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب شارجه حاضر شدند و تازه‌های کتاب را در حوزه کتاب‌های ادبی، غیرادبی، کودک، جامعه شناسی، ترجمه و مجموع آثار منتشر شده به زبان عربی به معرض نمایش گذاشتند.

نمایشگاه بین‌المللی شارجه پاییز هر سال در شارجه برگزار می‌شود. این نمایشگاه با همکاری بنیاد کتاب شارجه و  حمایت شیخ سلطان محمد آل قاسمی حاکم شارجه برگزار می‌شود.

این نمایشگاه امسال در روزهای چهارم تا چهاردهم نوامبر سال جاری برگزار می‌شود و تا این لحظه بیش از ۸۰۰ ناشر برای شرکت در آن ثبت نام کرده‌اند.

منتشر شده توسط مهر در تاریخ ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۷ مرداد
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۴ بيست و هفتم مردادکلیدها : نمایشگاه بین‌المللی شارجه


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: