مدیرکل فرهنگ و ارشاد سیستان و بلوچستان:
باید چاپخانه ویژه نشریات در استان تاسیس شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: برای رفع مشکلات اصحاب رسانه در استان باید نگاه کارشناسانه داشته باشیم و بسترهای لازم برای حیات این قشر از جامعه فراهم کنیم. از جمله این بسترها تاسیس چاپخانه ویژه نشریات در استان است.

به گزارش اخبار چاپ به نقل از ایسنا، حسین مسگرانی در دیدار با هیئت مدیره خانه مطبوعات استان، بر تاسیس چاپخانه ویژه نشریات در استان تاکید کرد و بیان داشت: خانه مطبوعات با عضو گیری در مجموعه خود برای احداث چاپخانه تعاونی ایجاد کند تا منابع درآمدی حاصل از چاپ صرف خانه مطبوعات شود.

وی ادامه داد: دستگاه و نهادهای دولتی برای کمک به اصحاب رسانه، گزارش ویژه به نشریات محلی بدهند تا چرخه اقتصادی رسانه ها شتاب گیرد.

وی در مورد راه اندازی کیوسک نشریات در زاهدان موافق این حرکت هستم اما برای این عمل نیاز به رایزنی با شهرداری داریم که پیگیریهای لازم را انجام خواهیم داد.

مسکرانی تاکید کرد: آموزش و تربیت نیروهای با استعداد در حوزه خبر رسانی در اولویت اول خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: باید نگاه و نگرش خودمان را نسبت به روز خبرنگار تغییر داده و از حالت خسته کننده و تکراری بودن برنامه های این روز پرهیز و به سمتی حرکت کنیم که خانواده های خبرنگاران تحت شعاع این روز قرار بگیرند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ادامه فعالیت پایگاه های اطلاع رسانی غیر مجاز را زیر ذربین برد و گفت: فعالیت پایگاه اطلاع رسانی بدون مجوز خلاف قانون بوده و باید آنان را به سمت و سوی اخذ مجوز هدایت شوند.

منتشر شده توسط ایسنا در تاریخ ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۷ مرداد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: