سید محمد بیاتیان:
نمایندگان مجلس موافق دریافت مالیات سنگین در شرایط رکود نیستند


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: اکثریت نمایندگان مجلس موافق سخنان وزیر امور اقتصادی و امور دارایی در مجلس نبودند و به نظر نمایندگان مجلس دریافت مالیات سنگین در شرایط رکود عادلانه نیست.

به گزارش اخبار چاپ به نقل از اتاق اصناف ایران، سید محمد بیاتیان افزود: با توجه به مراجعات کسبه و صنوف به نمایندگان مجلس در خصوص مشکلات مالیاتی و دغدغه های اصناف و با توجه به سخنان وزیر اقتصاد در مجلس، استیضاح وی با بیش از ۲۵ رای به مجلس تقدیم شده که امیدواریم این مساله با تعامل و مسامحه حل و فصل شود و دیگر نیازی به استیضاح نباشد.

وی تصریح کرد: اتاق اصناف ایران برای دفاع از حقوق حقه خود ضمن ابزار اعتراض مدنی می تواند از مجلس نیز کمک بگیرد و در این خصوص نمایندگان مجلس نیز موافق اخذ مالیات سنگین در شرایط رکود و تحریم نیستند.

بیات افزود: دولت برای دوران پساتحریم برنامه خاصی درنظر گرفته تا تولید و اقتصاد کشور رشد داشته باشد و اگر قرار باشد وارداتی داشته باشیم، واردات تکنولوژی باشد نه واردات کالاهای مصرفی خارجی.

وی تاکید کرد: به دنبال تقویت تولید ملی و رشد اقتصادی کشور هستیم که امیدواریم با برنامه ریزی درست و حمایت مسئولان محقق شود.

منتشر شده توسط اتاق اصناف ایران در تاریخ ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۶ مرداد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: