افتتاح نمایشگاه خوشنویسی و قلمکاری «از فرش تا عرش»


نمایشگاه «خوشنویسی و قلمکاری» محسن سلیمانی با عنوان «از فرش تا عرش» از روز گذشته 25 مرداد ماه در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران گشایش یافته است.

به گزارش اخبار چاپ به نقل از واحد مرکزی خبر، مراسم افتتاح نمایشگاه از فرش تا عرش «شکوه قلم نستعلیق و ثلث در قلمکار» با حضور چند شخصیت ارزشمند فرهنگی ـ هنری کشور برگزار شد.

دبیر برگزاری نمایشگاه «از فرش تا عرش» گفت: از سال 86 در مجتمع آفرینش های هنری سلام مشمول خلق آثار فرهنگی و سوغات فاخر ایرانی هستیم و تاکنون 12 نمایشگاه در کشورهای مختلف جهان برگزار کردیم.

سید رفیع الدین رضوی در ادامه افزود: حدود سه سال است که با تیمی 200 نفره مشغول کار هستیم و در یک کارگاه تخصصی با حضور 7 استاد، شکوه قلم نستعلیق و ثلث را روی بوم‌های قلمکاری شده هنرمندان اصفهان نقش می‌زنیم.

مدیر مجتمع آفرینش‌های هنری سلام اضافه کرد: در این نمایشگاه 34 تابلوی خوشنویسی قلمکاری با ارزشی بین 15 تا 25 میلیون تومان به نمایش عموم گذاشته شده است و قیمت‌گذاری تابلوها بر اساس یک اثر فاخر قیمت مناسبی است.

در آیین افتتاحیه این نمایشگاه علاوه بر جواد بختیاری رییس انجمن خوشنویسان، هنرمندان خوشنویسی چون کرمعلی شیرازی و محمدپور نیز حضور داشتند.

نمایشگاه از فرش تا عرش تا سوم شهریور ماه همه روزه از ساعت 10 صبح تا 19 (روزهای جمعه از 14 تا 19) در فرهنگسرای نیاوران به نشانی خیابان پاسداران روبه‌روی پارک نیاوران پذیرای حضور علاقه‌مندان خواهد بود.

منتشر شده توسط واحد مرکزی خبر در تاریخ ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۶ مرداد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: