استان خوزستان اعلام کرد:
فراخوان نخستین نمایشگاه تخصصی طراحی مد و لباس، پارچه، دوخت و چاپ


به‌مناسبت میلاد حضرت معصومه(س)، فراخوان نخستین نمایشگاه تخصصی طراحی مد و لباس، پارچه، دوخت و چاپ استان خوزستان اعلام شد.

به گزارش اخبار چاپ به نقل از ایکنا، ناصر چنانی، معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اعلام انتشار فراخوان نخستین نمایشگاه تخصصی طراحی مد و لباس، پارچه، دوخت و چاپ استان خوزستان گفت: گروه طراحان خوزستان با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کارگروه ساماندهی مد و لباس استان به مناسبت سالروز میلاد حضرت معصومه(س)، نخستین نمایشگاه تخصصی طراحی لباس، پارچه، دوخت و چاپ روی پارچه را برگزار می​‌کند.

وی آشنایی جوانان با علم و اصول طراحی لباس، پرورش خلاقیت و روحیه کارگروهی در هنرمندان جوان و ارتقای سطح فرهنگ و هنر نیروهای متعهد، مجرب و تحصیل کرده استان از سال 1372 تاکنون را از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: پایان‌نامه فارغ‌التحصیلان ارشد، کارشناسی، کاردانی، هنرستان، طرح​های اجرایی با تکنیک​های مختلف، نمایش زنده چاپ باتیک و سیلک اسکرین با نمونه‌های چاپ پارچه و کاغذ ... و طرح​های لباس برابر الگوی اسلامی ـ ایرانی آثار ارائه شده در این نمایشگاه هستند.

چنانی با بیان اینکه شرکت در این نمایشگاه برای همه علاقه‌مندان آزاد است، افزود: این نمایشگاه از 25 تا 29 مرداد در موزه هنرهای معاصر اهواز برگزار خواهد شد.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان یادآور شد: مهلت نام​نویسی و ارائه آثار حداکثر تا تاریخ 20 مرداد است. علاقه​​‌مندان می​توانند از ساعت 9 تا 12 به نشانی آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی رسا واقع در خیابان طالقانی بین مسلم و شریعتی مراجعه کنند.

 

منتشر شده توسط ایکنا در تاریخ ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۶ مرداد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: