تکمیلی/ انتخابات هیات مدیره اتحادیه چاپخانه‌داران استان خراسان رضوی:
مغانی: منتظر پاسخ استعلام کاندیداها هستیم


رییس اتحادیه صنف چاپخانه‌داران استان خراسان رضوی گفت: 16 نفر برای شرکت در انتخابات این دوره از اتحادیه چاپخانه‌داران استان ثبت‌نام کرده‌اند که منتظر دریافت جواب استعلام از مراجع مربوطه هستیم.

علی مغانی رییس اتحادیه صنف چاپخانه‌داران استان خراسان رضوی به اخبار چاپ گفت: در این دوره از انتخابات تاکنون 16 نفر کاندیدا شده‌اند و در حال حاضر نیز در انتظار جواب استعلام‌ها از مراجع مربوطه مانند اتاق اصناف و نیروی انتظامی برای تایید صلاحیت این افراد هستیم. از این تعداد 12 نفر به منظور شرکت در انتخابات هیات مدیره و 4 نفر نیز کاندیدای بازرسی اتحادیه هستند.

وی با بیان این‌که این انتخابات در شهریور ماه برگزار می‌شود و زمان آن نیز متعاقبا اعلام خواهد شد، افزود: هیات مدیره اتحادیه به صورت متمرکز و استانی است که شامل 5 نفر عضو هیات مدیره، یک بازرس و یک عضو علی‌البدل است که در مجموع 7 نفر انتخاب می‌شوند. از سوی دیگر به دلیل این‌که اتحادیه‌های چاپخانه‌داران، لیتوگرافان  و صحافان از ابتدا در این استان تجمیع شد، همه اعضا در این انتخابات شرکت می‌کنند.

رییس اتحادیه صنف چاپخانه‌داران استان خراسان رضوی گفت: این اتحادیه متمرکز دربرگیرنده 400 چاپخانه، لیتوگرافی و صحافی است که می‌توانند در انتخابات شرکت کرده و به کاندیدای مورد نظر خود رای دهند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۵ مرداد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: