مدیر اجرایی اتاق اصناف تهران:
پیشنهاد تغییر نام اتحادیه لیتوگرافان نهایی نشده است


سید جواد میرخانی، مدیر اجرایی اتاق اصناف تهران گفت: پیشنهادی به منظور تغییر نام اتحادیه لیتوگرافان مطرح شده که هنوز نهایی نشده و برای تصویب به کمیسیون نظارت فرستاده شده است.

به گزارش اخبار چاپ، براساس پیشنهادی که از سوی اتحادیه صنف سازندگان کلیشه و لیتوگراف، مهر و پلاک و چاپ اسکرین به اتاق اصناف تهران ارائه شد، نام این اتحادیه به پیش از چاپ، چاپ رقمی (دیجیتال)، مهر، پلاک و سازندگان کلیشه تغییر پیدا کند.

سید جواد میرخانی، مدیر اجرایی اتاق اصناف تهران با اشاره به این پیشنهاد بیان کرد: پیشنهاد تغییر نام از سوی این اتحادیه مطرح و در اجلاس اتاق اصناف تهران مطرح شد. به منظور بحث و گفت‌وگو درباره آن در اتاق اصناف ارائه و با تغییر عنوان موافقت شد. با این حال این به معنای پذیرش نام نیست.

وی افزود: در مراحل بعدی که ارجاع به کمیسیون نظارت بر اصناف شهر تهران است، اگر نام مصوب، تصویب شد، این تغییر نام صورت می‌گیرد. با این حال مطرح کردن این امر به معنی شروع به کار این اتحادیه نیست.

این عضو اتاق اصناف تهران بیان گفت: اتحادیه لیتوگرافان برای گرفتن شناسه با مشکل مواجه بود و دلیل آن نیز استفاده از واژه‌های خارجی در نام آن بود. از سوی دیگر تمامی اتحادیه‌ها موظف هستند علاوه بر ثبت در سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان باید شناسه نیز داشته باشند.

میرخانی اظهار کرد: در صورت پذیرش نام پیشنهادی اتاق از سوی کمیسیون نظارت، به این اتحادیه برای اقدامات لازم مانند تغییر سربرگ و دیگر مسائل اعلام خواهد شد.

 

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۹ مرداد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: