رسانه های آلمانی خبر را تایید کردند
مانرولند و هایدلبرگ در یک قدمی ادغام


اخبار چاپ: شایعه الحاق مانرولند و هایدلبرگ كه از مدت ها پیش بر زبان ها افتاده بود کم کم رنگ واقعیت به خود می گیرد؛ در روزهای گذشته رسانه های آلمانی به اخبار جدیدی دست یافته اند که بر اساس آنها یکپارچه سازی این 2 شرکت به زودی اتفاق می افتد.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از پرینت ویك، روزنامه اقتصادی آلمانی، «دپلاتو بریف» می‌گوید معامله تا 14 روز آینده نهایی خواهد شد. با این حال گزارش‌های قبلی حاكی از آن بود كه این الحاق تنها در صورتی پیش خواهد رفت كه هر دو این شرکت ها دارایی‌های خود را برای دستیابی به پشتوانه مالی مورد نظر از مقامات اتحادیه اروپا، به فروش برسانند.
بلومبرگ پیش از این گفته بود كه لازمه این الحاق آن خواهد بود كه هر دوی این شركت‌ها در حوزه‌هایی كه كارهای تجاری‌اشان هم‌پوشانی دارد سرمایه‌گذاری‌هایی انجام دهند تا بدین‌وسیله از مقامات پشتوانه موردنیاز بیشتری دریافت كنند.
در مجله «منجر مگزین» كه رسانه بازرگانی آلمان است نیز ذكر شده كه هایدلبرگ و مانرولند از مریل لینچ و دویچه بانك آلمان برای مشاوره در خصوص الحاق احتمالی‌اشان قرار ملاقات گرفته‌اند.
خبرها همچنین حاكی از آن است كه شركت جدید لازم است سایت تولید تغذیه كننده كاغذ مانرولند كه در آفن باخ واقع است و در حال حاضر 2500 كارمند دارد را به فروش برساند.
مانرولند و هایدلبرگ از ارائه هر نوع توضیحی در این خصوص امتناع كرده‌اند.  

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ يکشنبه ۱۲ مهر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ دوازدهم مهرکلیدها : مانرولند هادلبرگ ادغام آلمان


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: