تخفیف 25 درصدی اتحادیه‌ی ناشران برای شرکت در همایش‌های فرانکفورت


سه‌شنبه 13 اکتبر 2015 صدها نفر از بهترین و حرفه‌ای‌ترین افراد صنعت چاپ و نشر در همایشی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت حضور خواهند داشت.

به گزارش اخبار چاپ به نقل از خبرگزاری ایلنا، در همایش 13 اکتبر 2015 در این نمایشگاه، صدها نفر از بهترین و حرفه‌ای‌ترین افراد صنعت چاپ و نشر جهان برای به اشتراک گذاشتن تجربیاتشان در زمینۀ چاپ و نشر و شبکه‌های توزیع، حضور خواهند داشت. برای پیمودن بهترین مسیربه ویژه در خصوص مسائل اقتصادی در آینده، هفت قدرت نشر بین‌الملل ( چین، آلمان، اندونزی، مکزیک، کره جنوبی، ترکیه و ایالات متحده امریکا) پیشنهادهایی دارند تا برای نویسندگان و خدمات‌دهندگان این حوزه مفید باشد.  این همایش روی فرصت‌ها و بیزینس بین‌الملل این هفت منطقه تمرکز دارد.

برای اعضای اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان تهران که علاقه‌مند به حضور در این همایش‌ها هستند، 25 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارائه درخواست برای حضور در همایش، به آدرس اینترنتی www.markets2015.com مراجعه کرده و مدارک خود را ارسال کنند. در این همایش که با صرف ناهار و گفت و گو با افراد حاضر همراه خواهد بود روش‌های ذکر شده مورد بررسی قرارخواهد گرفت و هفت مدل خلاق برا ی رشد بیشتر بررسی و ارئه خواهد شد.

منتشر شده توسط ایلنا در تاریخ ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۸ مرداد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: