نیوزیلند، اولین بازار جهانی
محصول جدید اوسه: چاپ دقیقه ای 336 برگ A4


اخبار چاپ: شرکت اوسه پرینتر جدید خود موسوم به VarioPrint 6320 Ultra را به بازار فرستاد. به گفته مدیران این شركت، دستگاه فوق بالاترین سرعت و میزان تولید را در میان دستگاه‌ها چاپ دیجیتال جهان به خود اختصاص داده و می‌تواند 336 برگه A4 را در هر دقیقه پرینت می‌كند.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از آی.گرفیكس، این محصول كه توسط اوسه و با پشتیبانی و خدمات «كونیكا مینولتای» نیوزیلند ارائه شده است، مهم‌ترین دستگاه از سری VarioPrint 6000 Ultra  بوده كه پرسرعت‌ترین خانواده از سری سیستم‌های پرسرعت و با تولید  حجم بالا هستند .
پل توماس، مدیر تولید چاپ كونیكا مینولتا در نیوزیلند معتقد است، این دستگاه جدید توانایی‌های بالقوه‌ای را برای صنعت چاپ نیوزیلند به همراه دارد. او می‌گوید :"آن‌چه ما ناظر آن هستیم قدم بزرگی به سمت جلو، هم در زمینه سرعت و هم در زمینه تولید در بازار چاپ دیجیتالی تجاری است و در كنار شهرت اوسه در دوام و كیفیت محصول خروجی، VarioPrint 6320 به مشتریان ما در كارهایشان برتری استراتژیك و تجاری ارائه خواهد داد ."
این دستگاه همچنین دارای سیستم كنترل كیفیت اوسه موسوم به ScreenPoint است كه امكان اصلاحات كیفی را روی خود پرینتر مهیا می‌سازد و دیگر لازم نیست برای اصلاح فایل به كامپیوتر مراجعه شود .
این محصول سه سال پس از معرفی خانواده پرینترهای  VarioPrint 6000 اوسه در سال 2006 به بازار عرضه شده است. برت ون آخن، نایب رئیس برنامه‌ریزی فروش شركت اوسه می‌گوید: "این سطح سرعت جدید برای مشتریان فرصت‌ بیشتری برای تولید كارهای متنوع‌تر ایجاد می‌كند. ما انتظار داریم این دستگاه به سرعت جای خود را در بین چاپخانه‌ها و شركت‌های چاپ تجاری و همچنین در محیط‌های چندكاره و فعال در امور بازرگانی، باز كند."
او همچنین افزود: "مشتریان می‌توانند سیستم‌های چندگانه چاپ خود را تنها با یك دستگاه یعنی  VarioPrint 6320 جایگزین كنند و بدین صورت در هزینه‌ها، فضای كاری، نیروی انسانی و مصرف انرژی صرفه‌جویی كنند."

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ شنبه ۱۱ مهر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ يازدهم مهرکلیدها : اوسه VarioPrint 6320 Ultra


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: