عملیات چاپ کتب درسی آغاز شد


عملیات چاپ کتب آغاز شده و کتابها به مرور زیرچاپ می‌روند و به استانها ارسال می‌شوند و از نیمه دوم شهریور توزیع کتابهای درسی شروع می شود.

به گزارش اخبار چاپ به نقل از خبرگزاری برنا، بهرام محمدیان، معاون وزیر آموزش و پرورش از اتمام آماده سازی کتب درسی خبر داد و گفت: عملیات چاپ کتب آغاز شده و کتابها به مرور زیرچاپ می‌روند و به استانها ارسال می‌شوند.

محمدیان با بیان اینکه از نیمه دوم شهریور توزیع کتابهای درسی را شروع خواهیم کرد اظهار کرد: امسال در طرحی آزمایشی ثبت نام کتب پیش دانشگاهی در کشور و کتب ابتدایی در شهر تهران به صورت اینترنتی انجام شد.

وی افزود: کتابهای دوره اول و دوم متوسطه همراه با اجزای بسته آموزشی از طریق کتابفروشی‌ها توزیع خواهد شد.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی درباره وضعیت برنامه درس ملی در برنامه ششم توسعه گفت: در برنامه ششم توسعه با توجه به سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری، یکی از اقداماتی که حتما مدنظر است بحث تداوم تحول در آموزش و پرورش است.

محمدیان ادامه داد: انتظار داریم امکانات لازم برای ایجاد موقعیتهای یاددهی و یادگیری بر اساس برنامه درس ملی در آموزش و پرورش انجام شود و برنامه ششم بتواند این امکان را فراهم کند.

وی درباره آموزش ضمن خدمت معلمان نیز اظهار کرد: تربیت مدرسان استانی در تهران آغاز شده و دهه آخر مرداد دوره‌های ضمن خدمت معلمان پایه پنجم و نهم که کتاب‌های جدیدالتالیف دارند، کلید می‌خورد.

منتشر شده توسط برنا در تاریخ ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۴ مرداد
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۴ چهاردهم مردادکلیدها : بهرام محمدیان وزیر آموزش و پرورش کتاب درسی


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: