برای اولین بار در کشور صورت می‌گیرد؛
تولید نرم افزار ویژه آموزش مدیریت چاپ با حمایت وزارت ارشاد


محمودرضا برازش مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تولید نرم‌افزار ویژه آموزش مدیریت به مدیران و کارشناسان صنعت چاپ برای اولین بار در کشور خبر داد.

به گزارش اخبار چاپ به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی پانزدهمین جشنواره صنعت چاپ، وی افزود: این نرم افزار با حمایت دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری اساتید دانشگاه‌های فردوسی مشهد و دانشگاه‌های بین‌المللی طراحی شده است.

 وی ادامه داد: با توجه به رسالت دفتر چاپ در حوزه ارتقای آموزش چاپ، حمایت از این نرم‌افزار در دستور کار قرار گرفت. این نرم‌افزار در راستای ارتقای آموزش مدیریت صنعت چاپ به مسئولان واحدهای چاپی، تولید شده است.

 مدیرکل دفتر چاپ با اشاره به تحریم‌های کشور عنوان کرد: این نرم‌افزار به دلیل تحریم‌ها در داخل کشور قابل استفاده نبود و با تلاش اساتید برجسته دانشگا فردوسی و دانشگاه‌های بین‌المللی این نرم‌افزار بومی‌سازی شده است و در آینده نزدیک در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

 برازش با اشاره به مراحل تولید این نرم‌افزار گفت: مرحله اول تولید این نرم افزار به پایان رسیده است و مرحله دوم تولید این نرم افزار نیز رو به پایان است و تا پایان سال قابل استفاده خواهد بود.

 مدیرکل دفتر چاپ در پایان خاطر نشان کرد:‌ این نرم‌افزار تحت وب است و به راحتی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. همچنین تلاش خواهد شد در دوره‌های آموزشی‌ ـ تخصصی که در استان‌های کشور برگزار می‌شود، این نرم‌افزار نیز به اهالی صنعت چاپ معرفی شود.

 

منتشر شده توسط معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تاریخ ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۳ مرداد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: