رسته‌های صنفی، رشته‌های دانشگاهی می‌شوند


خسرو ابراهیمی، مسئول آموزش اتاق اصناف تهران از تبدیل برخی رسته‌های صنفی به رشته ‎های دانشگاه علمی کاربردی خبر داد.

به گزارش اخبار چاپ به نقل از اتاق اصناف تهران، عضو هیات رئیسه اتاق اصناف تهران با اعلام این خبر به جزییات و نحوه تبدیل رسته‌های صنفی به رشته‌های دانشگاه اشار کرده، گفت: به دنبال امضای تفا‌هم‌نامه با دانشگاه جامع علمی و کاربردی کشور کارگروه ویژه مصادیق رشته‌های مورد نیاز اصناف تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: در این کارگروه مقرر شده تا تمام اتحادیه‌های صنفی سراسر کشور رشته‌های مورد نیاز رسته‌های صنفی را اعلام کنند تا بر مبنای آن، بررسی‌های کارشناسی انجام شده و سپس رسته‌های صنفی تبدیل به رشته‌های دانشگاهی شوند.

استاد دانشگاه علمی و کاربردی تصریح کرد: برای تأمین اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی اتحادیه‌های صنفی و اتاق اصناف سراسر کشور تدابیر خاصی اندیشیده شده است.

وی گفت: آموزش، رکن اساسی توسعه نیروی انسانی و نیروی انسانی نیز بهترین و بزرگترین سرمایه‌گذاری است به همین دلیل اتاق اصناف دردوره جدید مدیریتی به امر مهم آموزش بسیار اهمیت داده و سرمایه‌گذاری کلانی در این بخش خواهد داشت.

عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف تهران از تمامی روسای اتحادیه‌های صنفی تهران و ایران که خواستار تشکیل دانشگاه‌های علمی کاربردی هستند درخواست کرد هر چه سریع‌تر به صورت مکتوب، رسته‌ها و رشته‌های مورد نیاز خود را به اتاق اصناف تهران ارسال دارند.

منتشر شده توسط اتاق اصناف تهران در تاریخ ۱۳۹۴ شنبه ۱۰ مرداد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: